Administrativní pracovník - Volná pracovní místa - Nabídka práce
Hledáte práci na pozici Administrativní pracovník?
Na této stránce naleznete nabídky práce na pozici Administrativní pracovník.
Aktuálně máme v nabídce 2774 volných pracovních míst.
Administrativní pracovník na prodejně v Blansku
Požadujeme Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, kancelářské techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/pracovnice na prodejně v...
Aktualizováno dnes
Administrativní pracovník - logistika
Požadujeme Pro našeho klienta logistickou společnost hledáme kandidáta na pozici Administrativní pracovník - logistika.
NÁPLŇ PRÁCE
• administrativní podpora logistického oddělení
• organizace dopravy
• naceňování produktů a řešení...
Aktualizováno dnes
Administrativní pracovník logistiky a obchodu (s AJ)
Požadujeme USO (maturita), dobrá znalost angličtiny slovem i písmem nutností (budete ji denně používat v komunikaci se zákazníky a zahraničním kolegou), znalost MS Windows a MS Office (word, excel uživatelsky), znalost ekonomického software...
Aktualizováno včera
A nemějte obavy, zasílání si můžete kdykoliv upravit nebo zrušit. Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí.
Po odeslání bude provozovatel Spravnykrok.cz zpracovávat a spravovat vložené osobní údaje. více
Po odeslání registračního formuláře bude provozovatel webu Spravnykrok.cz firma INET-SERVIS.CZ, s.r.o. (IČ: 27523209) (dále jen Správce) zpracovávat a spravovat uvedené osobní údaje za účelem zasílání odkazů s pracovními nabídkami na uvedenou e-mailovou adresu dle zvolených kritérií. Základní doba platnosti služby a s tím související doba zpracování poskytnutých osobních údajů je 2 roky od odeslání osobních údajů. Tuto lhůtu můžete kdykoliv předčasně zkrátit a nebo naopak prodloužit. INET-SERVIS.CZ, s.r.o. bude postupovat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. více
Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků.
Administrativní pracovník -30 000 Kč, krátkodobá brigáda s ubyto
Požadujeme Spolehlivost.
Důvěryhodnost.
Zodpovědný přístup k práci.
Znalost práce na PC. Nabízíme Měsíční mzda 30 000 Kč.
Dotované závodní stravování.
Dotované ubytování.
Možnost týdenní výplaty záloh na mzdu.
Možnost zkráceného uvázku ...
Aktualizováno včera
Fakturant/ka / Administrativní pracovník
Požadujeme Hledáme člena týmu, který je pečlivý, má praxi s fakturami a nebojí se ozvat, když nedojde platba včas. Současně je týmový hráč.
Praxe v administrativě cca 10 let vítáme.
Komunikativní znalost anglického jazyka pro příjem návštěv a...
Aktualizováno dnes
Administrativní pracovník / pracovnice příjmu objednávek
Požadujeme • SŠ vzdělání
• pečlivost, spolehlivost
• práce s PC
• komunikační schopnosti
Výhodou:
• praxe
Nabízíme • práci na HPP
• dobré dopravní spojení z Prahy i Berouna
Mzdové ohodnocení 25 000 Kč čistého/měsíc.
Místo práce...
Aktualizováno před 11 dny
Administrativní pracovník / pracovnice příjmu objednávek
Požadujeme • SŠ vzdělání
• pečlivost, spolehlivost
• práce s PC
• komunikační schopnosti
Výhodou:
• praxe
Nabízíme • práci na HPP
• dobré dopravní spojení z Prahy i Berouna
Mzdové ohodnocení 25 000 Kč čistého/měsíc.
Místo práce...
Aktualizováno před 11 dny
Administrativní pracovnice / fakturantka (m/ž)
Požadujeme • SOU/SŠ vzdělání
• příjemné vystupování, ochota učit se novým věcem
• flexibilitu a komunikativnost, spolehlivost
• znalost práce na PC - Word, Excel
Výhodou:
• praxe
• program POHODA
Nabízíme • pracovní doba 5:00 - 13:00...
Aktualizováno před 19 dny
Administrativní pracovník ve výrobě
Požadujeme * Komunikační a organizační schopnosti
* Znalost práce na počítači
* Praxe v podobné pozici (výrobní referent, administrativa ve výrobě, výroba a tisk dokumentů apod.)
* Rychlé a aktivní jednání
* Spolehlivost a časová...
Aktualizováno dnes
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Požadujeme Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá projektováním dopravních staveb, zejména mostů a silničních staveb, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek.
Náplň práce:
...
Aktualizováno dnes
Zobrazuji 1 - 10 z 2774 volných pracovních míst na pozici Administrativní pracovník
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství