Recepční - autorizovaný prodejce a servis vozů Ostrava
Volná místa Ostrava Volná místa administrativa Ostrava
Lokalita pracoviště:
Ostrava,
Moravskoslezský
Vloženo včera
Vloženo včera
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• prozákaznická orientace• reprezentativní vystupování
• týmový duch
• flexibilita
• znalost AJ - min. B2
• ŘP sk. B
• znalost práce na PC - MS Office
Nabízíme
• zázemí a přátelské prostředí ve stabilní firmě• práci pro exkluzivní značky
• vzdělávání také v zahraničí
• příspěvek na stravování
• dotované nápoje, denně čerstvé ovoce a zelenina
• pojištění odpovědnosti hrazené zaměstnavatelem
• automobil i k soukromým účelům
• firemní mobilní tarif s možností převodu tel. čísla
• zapůjčení luxusního firemního vozu pro mimořádné příležitosti nebo na dovolenou
Místo práce: Ostrava
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: iveta.danysova@bofb.cz
Náplň práce
B of B Group - váš moderní ostravský autopartner. Jaguar, Land Rover a Kia Ostrava…co vícB of B cars, s.r.o. - autorizovaný prodejce a servis vozů Jaguar a Land Rover
Auto DASPOL, s.r.o. - autorizovaný prodejce a servis vozů KIA
Spokojenost našich zaměstnanců je jedna z našich priorit. Našim zaměstnancům nabízíme především zázemí, stabilitu a usilujeme o příjemné pracovní prostředí. U našich zaměstnanců podporujeme profesionalitu tím, že investujeme do jejich vzdělávání.
Více informací o společnosti naleznete na www.bofb.cz.
Do svého týmu hledáme recepční.
Náplň práce:
• role Consierge
• zodpovědnost za péči o klienty, řešení jejich požadavků a potřeb
• péče o vzhled salonu, o květinovou výzdobu, o prodejní doplňky
• vytváření zázemí, organizační a administrativní podpora klientům i kolegům
• reporting, příprava podkladů pro jednání a porady, zápisy z porad
• zajišťování back office: správa knihy jízd, podpora marketingového týmu – registrace zákazníků na akce, pomoc se správou vozového parku, administrace smluv o zapůjčování vozidel
• vyřizování nákupů a objednávek – občerstvení pro zákazníky, kancelářské potřeby, dárky a květiny pro obchodní partnery, náhradní vozidla/taxi
• správa a obsluha kávomatu
• vyřizování telefonické a emailové komunikace, evidence pošty
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství