Vedoucí technického oddělení /m,ž/ Rychnov nad kněžnou

Volná místa Rychnov nad kněžnou Volná místa technika a elektrotechnika Rychnov nad kněžnou

Plat: 85000 - 90000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Rychnov nad kněžnou, Královéhradecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Min. SOU vzdělání (elektro nebo strojní zaměření)
* Odborná kvalifikace dle nařízení vlády 194/22 Sb. (dříve vyhlášky 50/78 Sb.) výhodou
* Praxe na pozici alespoň 2 roky
* Zkušenost s vedením týmu (ca 10 zaměstnanců)
* Zkušenost s řízením technického oddělení (elektro, údržba, zásobování)
* Komunikativní úroveň AJ podmínkou, NJ výhodou
* Manuální zručnost
* Technické myšlení
* Orientace v elektrodokumentaci
* Zodpovědnost, samostatnost
* Časová flexibilita
* ŘP sk.B

Nabízíme

* Práce v moderním dřevozpracujícím závodě – žádná pásová výroba, ale dynamické prostředí plné technických výzev
* Nadstandardní mzdové ohodnocení
* Auto i pro soukromé účely
* Telefon a notebook
* Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu – elektro i dřevařská technologie se neustále vyvíjí
* Stravenkový paušál
* 5 týdnů dovolené – protože odpočinek je důležitý
* Příspěvek na penzijní připojištění – myslíme i na vaši budoucnost
* Bonusy za odpracované roky a životní jubilea
* Výhodné tarify na volání pro vás i vaši rodinu
* Další zajímavé benefity a slevové programy

Náplň práce

* Zodpovědnost za funkčnost a údržbu veškerých výrobních strojů a zařízení v dřevařském provoze 
* Vedení týmu 10 elektrikářů/ mechaniků
* Tvorba plánu údržby – pravidelné kontroly, opravy a optimalizace strojů
* Analýza nákladů na jednotlivé opravy, hodnocení jejich účelnosti a návratnosti, výpomoc při hledání příčin havárií a jejich prevence
* Technické zpracování projektů – podíl na zavádění nových technologií
* Zpracování podkladů pro plán údržby a investic související s údržbou, rekonstrukcemi a rozvojem provozu
* Správa provozně technické dokumentace – vedení záznamů a reportů
* Údržba a servis dřevařských automatických linek, zajištění revizí
* Rozhodování o provedení provozních oprav (provizorní / řádné provedení / použití (ne)originálních náhradních dílů)
* Spolupráce s nákupním oddělením – specifikace materiálů a dílů, případně komunikace s dodavateli
* Kontrola dodržování maximální hospodárnosti a produktivity střediska a za hospodárné využívání svěřeného majetku
* Kombinace kancelářské a terénní práce – žádná rutina, ale pestrá agenda


Manuvia a.s. organizační složka

Ostrava
Česká republika

Kontaktní osoba:
Jana Buchmayerová