Referent/ka odboru správy majetku města Uherské Hradiště
Volná místa Uherské Hradiště Volná místa administrativa Uherské Hradiště
Plat: 24790 - 35770 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Uherské Hradiště, Zlínský
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Uherské Hradiště, Zlínský
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho klienta, územní samosprávný celek, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/ka odboru správy majetku města.Náplň práce:
* Zabezpečení údržby a oprav komunikací v majetku města
* Spolupráce s dalšími odbory MěÚ, dopravci a Zlínským krajem při zajištění veřejné dopravy
* Zpracování stanovisek k projektům a akcím realizovaným městem
* Posuzování záměrů z hlediska správy a údržby komunikací
* Zpracování a kontrola plánu zimní údržby
* Plánování strojního a blokového čištění místních komunikací
* Evidence a aktualizace pasportu místních komunikací
Požadujeme:
* Státní občanství ČR, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
* Věk min. 18 let, svéprávnost, bezúhonnost
* Znalost českého jazyka
* Min. středoškolské vzdělání stavebního nebo dopravního směru ukončené maturitní zkouškou; vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském programu technického zaměření (dopravního nebo stavebního směru výhodou)
* Základní znalost zákona o pozemních komunikacích č. 13/1997 Sb. a zákona č. 128/2000 Sb.
* Znalost práce na PC (MS Office)
* Řidičské oprávnění skupiny B
* Praxi ve veřejné správě výhodou
* Dobré organizační a komunikační schopnosti
* Aktivní přístup, samostatnost, odpovědnost, pracovní nasazení
Nabízíme:
* Pracovní poměr na dobu neurčitou
* Nástupní mzdu: platová třída 10 (základní platový tarif od 24 790 Kč do 35 770 Kč dle započitatelné praxe + osobní příplatek)
* Možnost navýšení mzdy po zapracování
* 5 týdnů dovolené
* 4 dny "free days" na zdravotní či osobní záležitosti
* Pružnou pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní spoření
* Poukázky Ticket Multi
* Zvýhodněné tarifní volání i pro rodinné příslušníky
* Klimatizované pracovní prostředí
* Podporu odborného vzdělávání a profesního rozvoje
* Místo výkonu práce: pracoviště Městského úřadu Uherské Hradiště
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství