Asistent/ka prodeje pro showroom interiových řešeních - pro absolventy Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* ️ Baví tě technická stránka věcí, administrativa i prodej* ️ Máš zájem o stavebnictví, interiéry nebo design
* Komunikace ti není cizí a práce na počítači tě neodradí
* Jsi pečlivý/á, máš chuť se učit a posouvat se dál
* Máš technické vzdělání (např. stavebka, průmyslovka)? Super!
* Jsi absolvent/ka? Ještě lepší! Pomůžeme ti nastartovat kariéru
Nabízíme
* Práci, která rozhodně není jednotvárná – každý den je jiný* Skvělá příležitost pro absolventy/ky
* ️ Příspěvek na stravování
* Důkladné zaškolení, abys měl/a jistotu už od začátku
* Příjemné a moderní pracovní prostředí
* ☕ Káva, čaj i voda zdarma – protože bez toho to nejde
* Skvělý tým, který si navzájem pomáhá
* Pracovní doba po–pá, občas sobota, střídání směn (8–16 h / 10–18 h)
Každá zakázka je originál, takže se rozhodně nebudeš nudit. Pokud hledáš smysluplnou a zajímavou práci, kde se můžeš rozvíjet a být součástí super kolektivu, ozvi se mi.
Těšíme se na tebe!
Nikol
Náplň práce
Vidíš se v roliv kde se potkává péče o zákazníka, styl a technika v jednom?Hledáš vhodnou příležitost, kde nastartovat svou kariéru? ✨
Do moderního showroomu v Praze, který se zabývá prodejem interiérových řešení, hledáme novou posilu, která se postará o administrativní chod prodejny a zároveň bude umět poradit zákazníkům s výběrem i po technické stránce.
Co tě na pozici čeká?
* Administrativní podpora a organizace showroomu – postaráš se o plynulý chod prodejny, budeš zpracovávat poptávky, spravovat data v CRM systému a připravovat objednávky
* Zákaznický servis a komunikace – budeš v kontaktu s klienty, poskytneš jim základní poradenství a pomůžeš jim zorientovat se v naší nabídce.
* ️ Zajištění provozu showroomu– zajistíš občerstvení na schůzky, kancelářské potřeby a pomůžeš udržovat prostředí, ve kterém se budou zákazníci i kolegové cítit dobře.
* Možnost růstu – po zaučení se můžeš zapojit do větších projektů a získat nové zkušenosti třeba i při spolupráci s architekty nebo vývojem zakázek.
* Účast na eventech a asistence při jejich přípravě– pomůžeš s organizací, připravíš podklady nebo zajistíš hladký průběh – podle potřeby
Manuvia a.s. organizační složka
OstravaČeská republika
Kontaktní osoba:
Nikol Lochmanová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství