Logistiský specialista do kybernetické bezpečnosti Praha 4
Volná místa Praha 4 Volná místa administrativa Praha 4
Lokalita pracoviště:
Praha 4,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho partnera, který působí v oblasti aplikované kybernetické bezpečnosti, hledáme parťáka do logistiky Specializuje se na poskytování vysoce profesionálních služeb, které vycházejí z praktických zkušeností z náročných prostředí. Partnerovi odborníci s dlouholetou praxí v oblasti kybernetické bezpečnosti systematicky vedou zákazníky k porozumění a správné reakci na kybernetické hrozby ohrožující jejich podnikání.Spolehlivost, pečlivost a samostatnost při plnění úkolů
Schopnost plánovat a řídit vlastní čas, stanovovat si priority a dodržovat termíny, časová flexibilita
Schopnost řešit úkoly jak technického tak administrativního typu
Dobrá orientace v oblasti IT a technologií obecně
Velmi dobré komunikační dovednosti
Dobrá fyzická zdatnost
Řidičský průkaz sk. B
Znalost anglického jazyka na úrovni porozumění psaného textu
Nabízíme
Možnost práce s moderními technologiemi na zajímavých projektechNeformální prostředí, otevřenou komunikaci, týmového ducha
Vzdělávání a certifikace v oboru
5 týdnů dovolené
Sick Days
Stravenkový paušál
Příspěvek na penzijní připojištění
Multisport karta
Příspěvek na výuku AJ
Občerstvení na pracovišti
Sdílené parkování pro zaměstnance v Kongresovém centru
flexibilní praovní doba
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Vedení agendy interního nákupu – příjem, potvrzování, objednávání, sledování dodávek, aktualizace v interním systému,…Zodpovědnost za správné zanesení a rozpad finanční nákladů v interním systému
Do portfolia zodpovědností patří též agenda výrobních aktiv - počítače, mobilní telefony, kancelářská technika
Zodpovědnost za správu vozového parku
Do kompetencí spadá i správa kancelářských prostor a vybavení
Vedení projektového řízení interiérových úprav, zahrnující například komunikaci s projektantem, designérem či správcem budovy
Zodpovědnost za management skladových prostor
Nedílnou součástí je samozřejmě i komunikace s dodavateli
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Lenka Pružinová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství