Asistent/ka vedoucího výroby Brno
Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno
Plat: 35000 - 38000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
SŠ vzděláníNěmecký jazyk – aktivně, anglický jazyk výhodou
MS Office – Word, Excel, PP, Outlook
Znalost skladového systému, ideálně SAP
Spolehlivost
Samostatnost
Nabízíme
Na oplátku za vaši práci a oddanost nabízíme zázemí stabilní nadnárodní společnosti, která si váží svých zaměstnanců a jejich přínosu. Nabízíme finanční ohodnocení odpovídající náročnosti a kvalitě odvedené práce, a pestrou škálu benefitů, mezi které patří příspěvek na stravování, příspěvek na důchodové spoření, zvýhodněný paušál na telefon a firemní akce. 25 dní dovolené . Navíc nabízíme pružnou pracovní dobu, která vám umožní lépe sladit pracovní a osobní život.Náplň práce
Jako Asistentka vedoucího výroby budete zodpovědná za nákup a objednávky surovin nezbytných pro výrobu, a to včetně kontroly skladových zásob chemie a papírových obalů. Vaše role bude zahrnovat i zpracování těchto úkolů v našem interním systému, stejně jako údržbu kmenových dat, což zajistí přesnost a aktuálnost informací. Budete také úzce spolupracovat s naší centrálou v Německu, což vyžaduje aktivní znalost německého jazyka.Kromě toho budete hrát důležitou roli v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), kde budete spolupracovat s externími partnery na implementaci zákonných opatření, organizaci periodických školení a revizí, a zajištění oprav a náhradních dílů. Vaše práce bude zahrnovat i evidenci, zajištění provozu a servisu míchacích zařízení pro omítky a barvy.
Další zodpovědností bude podpora HR oddělení pro výrobu, kde budete pomáhat s organizací náboru brigádníků či nových zaměstnanců podle aktuálních potřeb. Budete také zodpovědná za hlášení produkce obalů v rámci systému EKO-KOM a příležitostné překlady, které přispějí k hladké komunikaci v rámci společnosti.
Vaše spolupráce s ostatními odděleními a pobočkami firmy bude klíčová pro zajištění plynulého chodu celé organizace. Důležitá je proto schopnost efektivní komunikace a týmové práce.
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
Sanderova 1616/16Praha
Česká republika
Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství