Profesionál na PPC kampaně pro Českou značku Ostrava
Volná místa Ostrava Volná místa marketing a reklama Ostrava
Lokalita pracoviště:
Ostrava,
Moravskoslezský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Hledáme PPC experta, který dokáže nejen nastavovat a optimalizovat kampaně, ale také vytvářet strategie, které posunou českou módní značku na další úroveň a ovlivní tak její budoucí růst. Pokud vás láká pracovat s nejnovějšími nástroji, analyzovat data do hloubky a spolupracovat s profíky v oboru, dejte nám o sobě vědět.zkušenosti se správou PPC kampaní
výborná orientace v reklamních rozhraních Google Ads, Sklik a Meta Ads. Znalost LinkedIn Ads, Microsoft Ads nebo Pinterest Ads je výhodou
zkušenosti s výkonnostními kampaněmi pro e-shop – to znamená i orientaci ve zbožových srovnávačích, práci s Google Merchant Centerem, Zbožím.cz a Mergadem
analytické myšlení a zkušenost s interpretací dat, znalost Google Analytics, Google Tag Manageru, případně dalších nástrojů jako Looker Studio apod.
preciznost, samostatnost a smysl pro detail – ať už jde o nastavení kampaní, nebo jejich vyhodnocování
schopnost přemýšlet obchodně i zákaznicky
přehled o vývoji PPC a performance marketingu, včetně nových formátů, automatizací, či AI novinkách v marketingu
schopnost přinášet nové nápady a vylepšovat procesy
Nabízíme
atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na vašich zkušenostech a dovednostech25 dní dovolené
3 dny Sick days, když vám nebude dobře
Multisport kartu na cvičení a relaxaci
příspěvek na stravování
možnost firemního vzdělávání v rámci oboru (účast na workshopech a školeních)
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
plánování, nastavování a optimalizace PPC kampaní v Google Ads, Skliku, Meta Ads a případně dalších reklamních platformáchpravidelná analýza výsledků kampaní, vyhodnocování a hledání způsobů, jak maximalizovat výkon
zaměření na cílové skupiny – pochopení jejich potřeb a přizpůsobení kampaní pro dosažení co nejlepších výsledků
úzká spolupráce s marketingovým týmem
sledování nových trendů v PPC a digitálním marketingu
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Lucie Šulejová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství