Pracovník back office Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 35000 - 60000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro našeho významného klienta, společnost poskytující služby v oblasti projektování dopravních staveb v městském prostředí a dopravního inženýrství (především projekty směřující k městskému urbanismu), hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Pracovník back office.

Náplň práce:
* Komunikace se zákazníky (např. objednávky a jejich vyřízení), komunikace se subdodavateli a projektanty - získání přesných informací, postupu prací, cen a termínů, budeme využívat i AI, ale nezbytnou součástí je osobní komunikace
* Kontrola odevzdání a termínů subdodavatelů, nikoliv kontrola technické správnosti
* Vytváření smluv a objednávek vůči zadavatelům
* Komunikace s externí právní kanceláří
* Příprava výběrových řízení, příležitostné vyhledávání obchodních příležitostí
* Činnost back office - nákup vybavení, servisy atp.
* Vystavení faktur a evidence faktur přijatých – spolupráce s externí s účetní firmou

Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Zkušenosti z obdobné činnosti ideálně min. 3 roky, budeme řešit individuálně při osobním pohovoru
* Zkušenosti ze stavební činnosti (ideálně projekční kanceláře), či obdobných služeb velkou výhodou
* Základní znalost AJ
* Zodpovědnost, samostatnost a iniciativnost

Nabízíme:
* Zázemí stabilní a zaběhlé společnosti se stálým růstem
* Odpovídající mzdu s možným vývojem dle schopností a odpovědnosti
* Firemní odměňovací systém dle celofiremních výsledků
* Placené přesčasy v případě, že by nastaly
* Pracovní smlouvu na HPP, plný úvazek
* Stravenkový paušál, Kafetérii
* Příspěvek na penzijní či zdravotní pojištění
* Možný příspěvek na dopravu
* Příspěvek „FKSP“ (příspěvek na sportovní aktivity, dovolenou)
* Mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
* Možnost až 25 dní dovolené, 2 dny sick days
* Společné služební vozidlo, které lze v případě potřeby využít i k soukromým účelům
* Pružnou pracovní dobu (pevná doba 09:00 – 14:00 hod., ostatní variabilně dle potřeby)
* Možnost práce z domova (home office, dle domluvy a potřeby)
* Nástup možný ihned či dle domluvy
* Moderní zázemí a kanceláře: Praha 7 – Holešovice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
Česká republika

Kontaktní osoba:
personální konzultant