Specialista zákaznického servisu pro prémiové cukrovinky - centrum Prahy Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Jsme celosvětově významný výrobce prémiových cukrovinek a čokoládových specialit a dodáváme do více než 100 zemí světa. V současné době hledáme specialistu do našeho týmu zákaznického servisu, který bude spojkou mezi naší zahraniční výrobou (EU), českými retailovými zákazníky a českým obchodním týmem.Pozice je vhodná pro muže i ženy každého věku, kteří mají předchozí zkušenosti na obdobné pozici, ovládají velmi dobře SAP a Excel a dorozumí se anglicky na komunikativní úrovni.
Kromě atraktivní mzdy Vám nabídneme vysoký roční bonus, flexibilní pracovní dobu, home office, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellnes, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Kanceláře máme v centru Prahy. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.
pokročilá znalost SAP – umíte zadávat objednávky, reklamace, faktury i dobropisy
ovládáte Excel – nepotřebujeme kontingenčky, ale znalost Svyhledat, Sumif, Countif jsou nezbytné minimum
alespoň středně pokročilá znalost angličtiny je nutná kvůli pravidelné komunikaci se zahraniční výrobou
schopnost analytického a obchodního uvažování
Nabízíme
mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle Vašich zkušenostíroční bonus v hodnotě až 2,5 násobku měsíční mzdy na základě splnění osobních cílů a výsledků společnosti
flexibilní pracovní doba
home office možný 1x týdně
25 dní dovolené
příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
důkladné zaškolení přímo od našich zkušených kolegyň z týmu – u nás nebudete vhozeni do vody
firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
smlouva na HPP
nástup možný ihned či dohodou
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
budete vyřizovat objednávky od našich českých retailových zákazníků a zadávat do je do SAPevidovat v SAP zboží, zákazníky, faktury, dobropisy i reklamace
na denní bázi komunikovat anglicky se zahraniční výrobou a ověřovat, že veškeré zadané údaje sedí
koordinovat závoz zboží ze zahraničního skladu přímo k českým zákazníkům
komunikovat se zákazníky ohledně dodání zboží, případně je informovat o prodlevě a domlouvat náhradní termíny
jednat s naším logistickým partnerem
vyřizovat reklamace od zákazníků a dohlížet na jejich platební morálku
připravovat ceníky a zadávat je do SAP
úzce spolupracovat především s naším obchodním týmem ohledně cen, slev, objednávání zboží a skladových zásob
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Andrea Bolvanová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství