Vedoucí ekonomického úseku - rozpočtář / rozpočtářka Opava
Volná místa Opava Volná místa ekonomie/ekonomika Opava
Lokalita pracoviště:
Opava,
Moravskoslezský
Vloženo před 19 dny
Vloženo před 19 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• VŠ vzdělání ekonomického zaměření• praxe v oboru vítaná
• organizační a komunikační schopnosti
• samostatnost, spolehlivost a pečlivost
• kreativita, flexibilita
Výhodou:
• znalost účetního SW Gordic
Nabízíme
• stabilní, férový a lidský přístup• možnost profesního růstu
• smysluplnou práci
• přátelský kolektiv
• 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příplatek za vedení, po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % platového tarifu
• stravenky, penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, služební mobil
Místo práce: Opava
Předpokládaný termín nástupu: 1. 5. 2025
Své nabídky zasílejte do 31. 3. 2025 na e-mail: pavla.mackurova@sirius-opava.cz
Pro bližší informace volejte na tel.: 734 783 993.
Náplň práce
Sírius, příspěvková organizaceSírius, příspěvková organizace, je příspěvkovou organizací Moravskoslezského kraje. Poskytuje tři sociální služby v Opavě a Velkých Hošticích, a to domovy pro osoby se zdravotním postižením, chráněné bydlení a odlehčovací službu. Služby jsou poskytovány dětem i dospělým lidem s mentálním a kombinovaným postižením, kterým pomáháme s řešením jejich nepříznivé sociální situace a se zmírněním negativních dopadů zdravotního postižení na kvalitu jejich života. Součástí našich služeb je také základní sociální poradenství a osvěta rodičům, rodinným příslušníkům, opatrovníkům, jiným zainteresovaným osobám i veřejnosti.
Více informací o společnosti naleznete na www.sirius-opava.cz.
Náplň práce:
• řízení a kontrolu ekonomických a finančních činností organizace s cílem zajistit finanční stabilitu a efektivitu
• tvorbu a realizaci dlouhodobých finančních plánů, sledování rozpočtů
• řízení finančních rizik a navrhování opatření pro jejich minimalizaci
• rozvoj a implementaci vnitřních kontrolních systémů pro efektivní řízení nákladů a výnosů
• zajištění souladu s právními a účetními předpisy, správou veřejných financí, včetně dotací
• spolupráci s vedením organizace na strategických rozhodnutích
• zodpovědnost za plnění závazků a podmínek čerpání poskytnutých dotací
• zpracování statistických výkazů
• zpracování výkazů o hospodaření organizace dle požadavků zřizovatele, MPSV apod.
• plnění ostatních úkolů nadřízeného
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství