Area Sales Manager / Oblastní manažer prodeje Brno
Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno
Plat: 125000 - 150000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno před 6 dny
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno před 6 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• Ochotu cestovat alespoň dvakrát týdně do Rakouska a tři dny pracovat v terénu po celém ČR.• Prokazatelné zkušenosti s aktivním prodejem, ideálně v oblasti prodeje nákladních automobilů, přívěsů, návěsů, či jiné dopravní techniky.
• Zkušenosti v B2B segmentu – schopnost komunikovat s korporátními klienty a vyjednávat obchodní podmínky na profesionální úrovni.
• Anglický jazyk – komunikativní úroveň, německý jazyk – výhodou.
• Vynikající obchodní a komunikační dovednosti, proaktivní přístup k zákazníkům a schopnost identifikovat nové obchodní příležitosti.
• Znalost finančního a operativního leasingu výhodou.
• Schopnost analyzovat trendy na trhu a upravit prodejní strategii tak, aby maximalizovala prodejní výsledky.
• Samostatnost, silné organizační schopnosti a strategické myšlení při plánování a realizaci obchodních aktivit.
Nabízíme
• Motivující finanční ohodnocení od 125 000 brutto.• Variabilní složka – bonusy.
• Služební automobil.
• Pc a telefon.
• Pracovní místo v prosperující rakouské společnosti.
Náplň práce
• Strategický rozvoj obchodních aktivit v rámci ČR nebo přiděleného regionu.• Identifikace a akvizice nových klientů v segmentu malých a středních dopravních a logistických společností.
• Komplexní obchodní aktivity, včetně nákupu, prodeje a pronájmu nákladních automobilů, přívěsů a návěsů dle individuálních potřeb zákazníků.
• Vedení obchodních jednání, podepisování smluv a nastavení obchodních podmínek v souladu s interními předpisy a právními předpisy.
• Příprava technických specifikací pro nákladní automobily, přívěsy a návěsy na základě požadavků zákazníka.
• Příprava cenových nabídek na financování dopravních zařízení prostřednictvím finančního nebo operativního leasingu.
• Budování a udržování dlouhodobých obchodních vztahů se zákazníky s cílem maximalizovat jejich spokojenost a loajalitu.
• Sledování finanční kázně klientů – pravidelná kontrola úhrad za poskytované služby.
• Reporting obchodních výsledků a klíčových ukazatelů výkonnosti přímo vedení společnosti (CEO).
• Práce s CRM systémem a dalšími interními systémy.
GUDMUND s.r.o.
Francouzská 299/98Praha 10
Česká republika
Kontaktní osoba:
Barbora Nováková
+420 608 749 645
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství