Mzdová/ý účetní, Praha 7

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo včera

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru.
• Praxi v oblasti zpracování mezd a mzdové agendy.
• Orientaci v pracovněprávních předpisech a daňové legislativě.
• Pečlivost, samostatnost a zodpovědný přístup k práci – hledáme člověka, na kterého se můžeme spolehnout.
• Uživatelskou znalost MS Office, zejména Excel – budete s ním pracovat na denní bázi.
• Znalost systému Karát je výhodou, ale ne podmínkou.
• Schopnost komunikovat a spolupracovat v týmu – u nás se vždy můžete obrátit na kolegy a naopak rádi oceníme váš proaktivní přístup.

Nabízíme

• Zaškolení – víme, že každý potřebuje čas na adaptaci, proto vám naši zkušení kolegové budou k dispozici.
• Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti – jsme firma s tradicí a jasnou vizí do budoucna.
• Přátelský kolektiv a příjemnou pracovní atmosféru – zakládáme si na dobrých vztazích a podporujeme se navzájem.
• Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu – budete mít příležitost se neustále zlepšovat a rozšiřovat své znalosti.
• Motivační finanční ohodnocení – vaši práci dokážeme ocenit.
• Flexibilní pracovní dobu – záleží nám na rovnováze mezi pracovním a osobním životem.
• Kancelář s báječným výhledem – budete koukat na Stromovku i Pražský hrad
• Skvělou dopravní dostupnost – naše kanceláře se nacházejí jen pár kroků od metra C.

Náplň práce

• Kompletní zpracování mzdové agendy – od přípravy podkladů až po celkovou rekapitulaci mezd a jejich rozúčtování v účetním systému Karát.
• Zpracování ročního zúčtování daní z příjmů ze závislé činnosti zaměstnanců – postaráte se o správné a včasné vyřízení všech náležitostí souvisejících s ročním daňovým zúčtováním.
• Komunikace se státními institucemi – budete v pravidelném kontaktu s úřady práce, zdravotními pojišťovnami, Českou správou sociálního zabezpečení a dalšími orgány.
• Sledování legislativních změn v oblasti mezd – pomůžete zajistit, aby naše interní procesy odpovídaly aktuálním zákonným požadavkům.
• Reporting mzdových dat – připravíte pravidelné přehledy pro vedení společnosti, které pomohou s efektivním plánováním a řízením nákladů.
• Úzká spolupráce s personálním oddělením – budete podporovat kolegy při řešení personálních záležitostí souvisejících s mzdovou agendou a pracovněprávními vztahy.



PROTECTON HOLDING, a.s.

Partyzánská 1/7
Praha 7 - Holešovice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Jan Schwarz