Asistentka hlavního architekta Brno

Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno

Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• středoškolské vzdělání s maturitou
• český jazyk – úroveň C1 (úroveň rodilého mluvčího)
• anglický jazyk – znalost alespoň na úrovni B1
• velmi dobrý psaný i ústní projev, reprezentativní jednání
• schopnost řešit více úkolů zároveň, stanovení priorit, pečlivost, samostatnost, iniciativní přístup
• uživatelská znalost MS Office (Word, Excel,...)

Nabízíme

• částečný pracovní úvazek v centru Brna
• přátelský a vstřícný kolektiv
• odpovídající platové ohodnocení
• pozici vhodnou pro maminky na rodičovské dovolené či absolventy

Náplň práce

• správa datové schránky, pošty, odesílání poštovních zásilek na poště
• administrativní činnost – podpora hlavního architekta a dalších hlavních architektů v kanceláři; např. psaní dopisů, projektových zpráv, tabulky, ...
• předávání faktur k proplacení plus jejich evidence, správa šanonů s doklady
• spolupráce s účetním; posílání podkladů pro DPH, účtenek (jejich příprava a evidence)
• přefakturace nákladů v rámci hlavních architektů; vytváření faktur a rozpisu přefakturace dle skutečně vynaložených výdajů za měsíc
• správa a vyučování kopírky, plotteru; objednávání spotřebního materiálu, oprav strojů,...
• logistika – objednávání kancelářských potřeb a drogerie
• správa pokladny hlavního architekta
• vytváření personálních dokladů – DPP (spolupráce s účetním)
• uvítání návštěv + nabídnutí občerstvení
• případná výpomoc architektům; řezání a skládání výkresů,...
• vypracování nabídek v rámci veřejných zakázek na základě podkladů od architektů, jejich odesílání v rámci elektronických nástrojů (např. NEN, ezak.cz a další)
• aktualizace potřebných dokladů pro výběrová řízení a jejich evidence
• další ad hoc úkoly


Ing.arch. Květ Radko

Tomešova 1
Brno
Česká republika

Kontaktní osoba:
Mgr. Lenka látová   604 635 295