HR Asistent/ka Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Zkušenosti v oblasti administrativy nebo zákaznického servisu.
* Velmi dobrá znalost MS Office, především MS Excel.
* Proaktivní přístup, komunikační dovednosti a smysl pro detail.
* Schopnost dotahovat věci do konce.
* Alespoň mírně pokročilou znalost anglického jazyka.

Nabízíme

* 5 dní volna k dovolené navíc.
* Možnost uplatnit svoje nápady a kreativitu.
* Zdravotní péči uLékaře.cz.
* Smlouvu na dobu neurčitou.
* Zvýhodněné tarify od T-mobile pro sebe i rodinné příslušníky.
* Slevy na firemní služby a produkty - nákup vozu i pro rodinné příslušníky, pojištění, financování, servis vozu a další.
* Další firemní benefity - Multisport a e-Benefit karty, pravidelné teambuildingové akce a soutěže, slevy u obchodních partnerů.

Náplň práce

Dělá vám radost administrativa, máte rádi komunikaci s lidmi a rádi byste se podíleli na zajištění hladkého chodu kanceláře? Pokud ano, máme pro vás skvělou příležitost! Získejte cenné zkušenosti v oblasti HR, kde budete mít možnost komunikovat s kandidáty, interními zaměstnanci a podílet se na personální administrativě. Připojte se k našemu týmu a pomozte nám vytvářet efektivní a příjemné pracovní prostředí!
* Administrativní a koordinační podpora HR oddělení.
* Zajišťování oběhu interních dokumentů, správa faktur, objednávek a celkového chodu kanceláře.
* Kompletace reportingu - nástupy nových zaměstnanců, zadávání a kontrola dat v HR systémech.
* Komunikace s kandidáty a dodavateli.
* Zapojení do preboardingu a onboardingu nových zaměstnanců.
* Spolupráce na kontrole docházky zaměstnanců.
* Pravidelná komunikace se zaměstnanci a odděleními v rámci společnosti.
* Spolupráce na HR projektech a teambuldingových akcích.


Aures Holdings a.s.

Dopraváků 874/15
Praha 8
Česká republika

Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227