Product Owner – Zlepšování zákaznické zkušenosti Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 65000 - 75000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 10 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Product Owner – Zlepšování zákaznické zkušenosti
Hledáme zkušeného Product Ownera, který bude hnací silou zlepšování zákaznické spokojenosti!

Chcete vytvářet strategie, které reálně zlepšují zákaznickou zkušenost? Máte analytické myšlení a dokážete propojit data s konkrétními opatřeními? Pokud hledáte roli, kde budete mít vliv na zákaznické cesty, procesy a loajalitu klientů, čtěte dál!

Co vás u nás čeká?
Definování a realizace strategií pro péči o zákazníky – analýza a optimalizace klientských cest.
Zavádění opatření na základě zákaznických průzkumů a Focus groups – podpora iniciativ napříč týmy.
Nastavení, měření a zlepšování retenčních procesů a loajalitních programů – KPI, průzkumy, zpětná vazba.
Spolupráce na sjednocení zákaznické péče v rámci firmy – zajištění konzistentní komunikace a procesů.
Spolupráce s interními týmy – úzké propojení s CRM, marketingem a online prodejem.
Analýza dat a tvorba doporučení pro zlepšení – hledání efektivních řešení na základě zákaznické zpětné vazby.

Co byste měli mít?
Zkušenosti s řízením zákaznické zkušenosti – ideálně z oblasti finančních služeb, automotive nebo e-commerce.
Praxi na podobné pozici – Product Owner, Project Manager nebo Customer Experience Specialist.
Silné analytické myšlení – schopnost pracovat s daty a přetvářet je v konkrétní opatření.
Schopnost strategicky přemýšlet a vidět věci v souvislostech.
Výborné komunikační dovednosti – spolupráce s různými týmy i externími partnery.
Pokročilou angličtinu nebo němčinu – budete ji aktivně využívat.

Výhodou bude, pokud máte:
Znalost CRM a analytických nástrojů pro správu zákaznických cest (např. Figma, Miro, Power BI).
Zkušenost s procesním řízením a nastavováním zákaznických strategií.

Co nabízíme?
Prostor pro realizaci nápadů – vaše práce bude mít reálný dopad na zákaznickou spokojenost.
Možnost pracovat na strategických projektech – s dlouhodobým vlivem na firmu i zákazníky.
Moderní pracovní prostředí – kanceláře s výhledem, kvalitní káva a skvělá atmosféra.
️ Work-Life balance – 5 týdnů dovolené, možnost home office a další výhody.
Atraktivní benefity – operativní leasing, penzijní připojištění, Multisport karta, vzdělávací kurzy a další.

Zaujala vás tato role? Pošlete nám své CV a připojte se k týmu, který mění zákaznickou zkušenost k lepšímu!


JOBSTART s.r.o.

Vodičkova 17
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Veronika Shaw   +420 725 843 774