Obchodní referent/ka s AJ Okres České Budějovice

Volná místa administrativa Okres České Budějovice

Lokalita pracoviště: Okres České Budějovice, Jihočeský
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Středoškolské vzdělání, ideálně v oboru ekonomie nebo obchodu
* Pokročilá znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
* Předchozí zkušenosti v obchodní nebo administrativní oblasti jsou výhodou
* Silné komunikační a organizační dovednosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
* Dobrá znalost práce na PC (MS Office, e-mail)
* Analytické myšlení a schopnost efektivně řešit problémy
* Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka

Nabízíme

* Mzdová nabídka od 30 000 CZK (konečná výše mzdy řešena individuálně dle praxe a zkušeností)
* Pevná pracovní doba od 7 - 15:30 (lze i individuální domluva)
* Bonusový systém odměn
* 13. a 14. mzda
* 25 dní dovolené
* Nástup: Ihned

Náplň práce

* Zajišťování všech potřebných dokumentů a informací pro obchodní schůzky
* Udržování a rozvíjení vztahů s klienty a partnery v zahraničí
* Evidence a sledování zakázek, zajišťování jejich včasného a správného vyřízení
* Tvorba a revize obchodních smluv a nabídek pro klienty
* Zajišťování administrativních úkolů, jako je příprava faktur, správa databází a komunikace s ostatními odděleními
* Sledování tržních trendů a analýza konkurence pro podporu obchodních rozhodnutí
* Plánování a organizace interních i externích schůzek a jednání


Trenkwalder a.s.

Heřmanická 1648/5
346 01 Ostrava - Slezská Ostrava
Česká republika

Kontaktní osoba:
Barbora Jakešová