Referent/ka stavebního úřadu Kyjov
Volná místa Kyjov Volná místa KyjovPlat: 33280 - 42570 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Masarykovo náměstí, Kyjov, Jihomoravský
Aktualizováno před 4 dny
Společnost Město KYJOV hledá vhodného kandidáta na pozici Referent/ka stavebního úřadu.
Popis pracovní pozice
Popis pracovní činnosti: Výkon působnosti obecního stavebního úřadu ve věcech bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných účelových komunikací, technické infrastruktury
v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního díla, kde nevykonává působnost krajský stavební úřad.
Platové zařazení: tř. 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě. Po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku a dalších finančních benefitů.
Pracovní poměr: na dobu určitou - zástup za MD a RD
Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ
Místo výkonu práce: Správní obvod obce s rozšířenou působností Kyjov
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt ,
o dosáhla věku 18 let,
o je plně svéprávná,
o je bezúhonná ,
o ovládá český jazyk a
o splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Další požadavky:
o Podmínkou vzdělání:
o VŠ vzdělání se zaměřením na architekturu, stavebnictví nebo právo,
o VOŠ nebo SŠ s maturitou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě.
o Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let.
o výhodou ZOZ ve stavebním řádu a při vyvlastnění,
o výhodou ZOZ při správním rozhodování a dozorové činnosti v silničním hospodářství
o znalost práce s PC - Word, Excel, PowerPoint, Internet
o řidičské oprávnění skupiny B - připravenost k řízení
o vysoké pracovní nasazení
o umění jednat s lidmi (komunikační dovednosti)
o ochota dále se vzdělávat
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku . Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
o jméno, příjmení a titul uchazeče,
o datum a místo narození uchazeče,
o státní příslušnost uchazeče,
o místo trvalého pobytu uchazeče,
o druh a číslo dokladu prokazující totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
o datum a podpis uchazeče.
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením ,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání .
Nabízíme:
o pružnou pracovní dobu
o 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days
o příspěvek na stravování
o příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
o příspěvky na kulturní akce
o zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora
Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy "Výběrové řízení - Referent/ka stavebního úřadu NEOTVÍRAT" doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální úsek, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené nejpozději do 6. 2. 2025 do 15:00. Další informace podá vedoucí stavebního úřadu Ing. Jindřich Baturný, tel: 518 697 540 nebo personalistka úřadu Mgr. Pavlína Luklová, tel: 518 697 414.
Našli jsme podobné nabídky práce
Doručovatel dopisů v okrese Hodonín (Ždánice, Kyjov, Dubňany)
Požadujeme Proč se k nám hodíte právě Vy?
• je Vám MINIMÁLNĚ 18 LET
• jste fandou pravidelného pohybu venku
• jste důslední a spolehliví
Nabízíme A co za to nabízíme?
• pravidelný a stabilní přivýdělek na DPP nebo DPČ – preferujeme...
Aktualizováno před 5 dny
Obchodník pro auto-moto v Hodoníně
Požadujeme Zkušenosti na pozici obchodního zástupce nebo na jiné obdobné pozici
Znalost oblasti autodílů a příslušenství
Máte vyjednávací talent a vyhovuje Vám svoboda práce
Vyhovuje Vám práce na ŽL
Máte rádi výzvy, naplňuje Vás jejich...
Aktualizováno před 3 dny
Hledáme parťáka na ranní rozvoz zásilek v okrese Hodonín
Požadujeme Proč se k nám hodíte právě Vy?
• Být spolehlivý a dochvilný
• Mít vlastní auto na rozvoz
• Platný řidičský průkaz sk. B
• Být ochotný vstávat brzy a plnit úkoly včas.
• Mít orientační smysl nebo umět používat mapu/GPS
Nabízíme ...
Aktualizováno před 5 dny
Asistent - pracovník poradenského centra Fit zdraví
Požadujeme Nadšení a zájem pro sport, pohyb, zdravý životní styl.
Pozitivní a kreativní myšlení
Ochotu dále se rozvíjet a učit se novým věcem.
Nabízíme Ve spolupráci s lékaři, sportovci, trenéry, pomáháme lidem, rodinám, i sportovním klubům...
Aktualizováno před 2 dny
Referent / referentka CK - organizátor poznávacích zájezdů
Požadujeme • min. SŠ vzdělání
• výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem)
• znalost anglického jazyka (především písmem)
• znalost práce na PC
• smysl pro týmovou práci a organizační schopnosti
• komunikativnost a reprezentativní...
Aktualizováno před 7 dny
Město KYJOV
Kontaktní osoba:
Pavlína Luklová
518697414
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství