Regional Manager Cheb
Volná místa Cheb Volná místa administrativa Cheb
Plat: 50000 - 70000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Cheb, Karlovarský
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Cheb, Karlovarský
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* SŠ/VŠ vzdělánív oblasti obchodu, managementu nebo podobného oboru.* Pracovní zkušenost na manažerské pozici.
* Pracovní zkušenost z personální agentury.
* Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu, dobré organizační schopnosti.
* Flexibilita a ochota cestovat v rámci regionu.
* Řidičský průkaz skupiny B.
* Znalost práce s PC (MS Office)
Nabízíme
* Přátelský kolektiv a podporu celého týmu.* Zázemí úspěšné personální společnosti s dlouholetou tradicí.
* Zajímavé finanční ohodnocení a navazující systém finančních bonusů.
* Auto, mobilní telefon + notebook.
* Příspěvek na stravování.
* Až 6 týdnů dovolené.
* Dotovanou jazykovou výuku - 80% z částky.
* Odborné kurzy, věrnostní bonusy a další benefity.
Náplň práce
Do našeho týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Regional Manager.Máte znalosti v oblasti personalistiky nebo přímo znáte prostředí personální agentury?
Máte výborné komunikační a organizační dovednosti?
Máte pracovní zkušenost na manažerské pozici?
Pokud ano, neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
Jsme personální agentura se srdcem a rodinným zázemím, která vždy klade důraz na lidský přístup.
Na pozici Regional Manager Chebbudete mít na starosti efektivní plánování, organizaci a dohled nad obchodními operacemi v přiděleném regionu.
Vaše role bude zahrnovat vedení týmu, spolupráci se stávajícími klienty, získávání nových klientů a řízení projektů. Dále potom zajištění profitability a pozitivního výsledku pobočky.
Součástí je i příprava a plnění obchodního plánu s přihlédnutím k celofiremní strategii, BSC, SWOT a Massnahmeplánu, spolupodílení se na tvorbě marketingové strategie pro celou ČR, potažmo regionu a následná realizace.
A bude na Vás i dohled nad organizací práce na pobočce, poskytování zpětné vazby a doporučení, spolupráce s týmy a vedením společnosti, nastavování procesů QM dle firemních standardů, účast na auditech a příprava a zpracování dokumentace.
Hofmann Wizard s.r.o. Import
Kontaktní osoba:
Michaela Tryznová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství