Office manager | obchod | až 50 000 Kč Jihlava
Volná místa Jihlava Volná místa služby Jihlava
Plat: 45000 - 50000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Jihlava, Vysočina
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Jihlava, Vysočina
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
- SŠ vzdělání- AJ na úrovni pro denní komunikaci
- Dobrá znalost MS Office
- Komunikativní osobnost, příjemné vystupování, velmi dobré organizační schopnosti
Nabízíme
- příspěvek na dopravu- příspěvek na penzijko
- příspěvek na stravování
- ostatní odměny a bonusy (životní jubilea, apod.)
- odborné a jazykové vzdělávání
Náplň práce
Chcete stát v čele týmu, který se stará o hladký chod zákaznického servisu a podporuje růst obchodní strategie společnosti? Připojte se k nám a rozjeďte to ve velkém!Jako OFFICE MANAGER OBCHODNÍM TÝMU budete nejen organizovat a řídit každodenní operace, ale také budete mít klíčovou roli při zajišťování vynikající zákaznické zkušenosti a podpoře obchodních cílů firmy.
Na starosti budete mít:
- Vedení týmu: Jako lídr budete mít na starosti tým referentů zákaznického servisu, budete určovat směr a zajistíte, že vše běží jako na drátkách.
- Organizace práce: Rozdělíte úkoly, stanovíte priority a budete mít přehled o tom, že všechny termíny jsou dodrženy. Vaše schopnost řídit zástupy a plánovat efektivně bude klíčová.
- Reporting: Připravíte pravidelné reporty pro obchodního ředitele a vedení společnosti, abyste zajistili, že všechny cíle a projekty jsou na správné cestě.
- Podpora obchodního týmu: Vaše podpora bude neocenitelná pro obchodní zástupce, pro které budete tím, kdo zajistí plynulý chod jejich každodenní práce.
- Strategické projekty: Společně s týmem se budete podílet na implementaci a vyhodnocování obchodní strategie společnosti, a budete mít možnost přinášet vlastní nápady a řešení.
- Správa skladových zásob: Bude na vás, aby skladové zásoby hotových výrobků byly vždy na optimální úrovni.
- Doprava: Postaráte se o koordinaci a správu vztahů s dopravci, aby všechny dodávky probíhaly hladce a bez problémů.
- Komunikace se zákazníky: Pravidelná komunikace a spolupráce s klíčovými zahraničními zákazníky bude součástí vaší každodenní práce, abyste zajistili plynulý a efektivní tok informací.
Grafton Recruitment s.r.o.
Palladium, Na Poříčí 3aPraha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství