Specialista na nákup (40-55 000 Kč) Žďár nad Sázavou
Volná místa Žďár nad Sázavou Volná místa obchod a prodej Žďár nad Sázavou
Lokalita pracoviště:
Žďár nad Sázavou,
Vysočina
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
NA VAŠÍ CESTĚ K NÁM SE VÁM BUDE HODIT:* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
* Znalost účetnictví a daňové problematiky
* Zkušenost s projektovým řízením a technickými nákupními procesy
* Pokročilá znalost MS Office, zejména Excel
* Minimálně 2 roky zkušeností v oblasti nákupu
* Analytické myšlení a schopnost samostatného rozhodování
* Zkušenost s IS Helios nebo Power BI
* Dobrá orientace v oblasti dlouhodobého majetku
* Schopnost komunikovat anglicky
Nabízíme
Máte zkušenosti v oblasti nákupu a hledáte novou příležitost? Baví Vás projektový nákup, nebo jste profesionál/ka v operativním nákupu? Hledáme profesionála každým coulem, který naplánuje a domluví všechny nákupní procesy k dokonalosti.Stabilní společnost ve Velkém Meziříčí hledá do svého týmu specialisty na různé pozice v oblasti nákupu. Tato nabídka je vhodná jak pro kandidáty s odbornými zkušenostmi v projektovém nákupu, tak pro ty, kteří se chtějí zaměřit na operativní nákup.
Vykročte správnou nohou na cestě za kariérou a zašlete životopis!
* Mzdové rozpětí: 45 000 – 55 000 Kč měsíčně, dle zkušeností a konkrétní pozice
* Možnost bonusů a odměn na základě výkonu a úspěšného plnění projektů
* Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí a perspektivou růstu
* Možnost kariérního postupu v oblasti nákupu a logistiky
* Firemní benefity: příspěvky na stravování, příspěvky na dopravu, možnost flexibilní pracovní doby
* Flexibilní pracovní podmínky
* Příležitost podílet se na zajímavých projektech v oblasti nákupu, s možností zapojit se do nových technologických a výrobních procesů
* Místo výkonu práce: Velké Meziříčí
Náplň práce
PROJEKTOVÁ CESTA* Řízení nákupních procesů spojených s novými projekty
* Spolupráce s technickými a vývojovými týmy na implementaci nových výrobků
*Vyhledávání nových dodavatelů a hodnocení jejich kvality
* Vyjednávání smluvních podmínek a optimalizace nákupních procesů
OPERATIVNÍ CESTA
* Zajištění plynulé dodávky materiálů a komponentů pro výrobu
* Komunikace s dodavateli, kontrola plnění smluvních podmínek
* Příprava a správa objednávek, sledování skladových zásob
* Spolupráce s účetním oddělením na zpracování faktur a plateb
Advantage Consulting, s.r.o. Brno
Kontaktní osoba:
Markéta Ševčíková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství