Samostatná účetní pro CZ a SK Praha

Volná místa Praha Volná místa ekonomie/ekonomika Praha

Plat: 55000 - 65000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro našeho klienta, společnost, která je obchodním zastoupením zahraniční rodinné výrobní společnosti, reprezentující prémiovou evropskou značku startovacích baterií, průmyslových baterií, baterií pro pohony a elektrické napájení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Samostatná účetní pro CZ a SK.

Na starosti budete mít kompletní správu účetnictví a daňové problematiky v České republice a na Slovensku.

Vaše náplň práce:
* kompletní vedení účetnictví společnosti v CZ a SK včetně podkladů pro mzdy (15 lidí CZ a 5 lidí SK)
* zpracování agendy DPH včetně daňových přiznání a všech souvisejících reportů (kontrolní a souhrnné hlášení)
* příprava podkladů pro zpracování přiznání k DPPO (znalost základní daňové legislativy)
* zpracování měsíční a roční účetní závěrky
* účtování přijatých a vydaných faktur
* vedení a účtování pokladny a bankovních výpisů
* kontrola plateb
* účtování pravidelných položek – vyúčtování služebních cest, vyúčtování výdajů plynoucích z používání platebních karet
* účtování ostatních hospodářských nebo účetních operací (majetek, sklad, provoz)
* komunikace s úřady
* příprava podkladů pro audit
* obsluha datových schránek
* zpracování silniční daně
* účtování zboží, kontrola veškerých dokladů související se skladovými pohyby
* inventarizace účtů
* pravidelný měsíční reporting
* práce v systému Oxaion (do pár let je v plánu přechod na SAP)
* hledat způsoby, jak zefektivnit práci a optimalizovat procesy

Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
* minimálně 3 roky zkušenosti na vyšší účetní pozici
* znalost účetnictví a daňových zákonů
* anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni pro komunikaci s rakouskou centrálou
* dobrou znalost práce na PC (MS Office)
* zkušenosti se SW Oxaion velkou výhodou, nikoliv podmínkou
* samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
* zodpovědnost, spolehlivý přístup k práci

Nabízíme:
* zázemí stabilní nadnárodní společnosti s rodinnou tradicí od roku 1937
* spolupráci na HPP
* nástupní plat 55 000 Kč – 65 000 Kč (dle Vašich zkušeností), po kompletním zapracování možnost navýšení
* roční bonusy
* odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností
* příjemné prostředí v dobrém kolektivu
* 5 týdnů dovolené
* stravenky
* notebook, mobilní telefon
* nákup firemních výrobků za výhodných podmínek
* flexibilní pracovní dobu
* po zapracování možnost občasné práce z domova
* kanceláře: Praha Uhříněves (bezproblémové a zdarma parkování přímo u kanceláře)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
Česká republika

Kontaktní osoba:
personální konzultant