Obchodní referent – péče o klíčové zákazníky Říčany
Volná místa Říčany Volná místa obchod a prodej Říčany
Lokalita pracoviště:
Říčany,
Středočeský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Jsme mezinárodní společnost s přátelskou a neformální atmosférou a už mnoho let se se zabýváme distribucí obalových materiálů a menších balicích strojů. Momentálně hledáme obchodního referenta, který bude pečovat o naše stávající zákazníky. Kanceláře máme v administrativní budově u Říčan.Pozice je vhodná pro muže i ženy s obchodními zkušenostmi a alespoň středně pokročilou znalostí angličtiny. Jedná se o kancelářskou práci, při které budete pečovat o zákazníky prostřednictvím telefonu či e-mailu. Osobně se bude se zákazníky setkávat váš kolega působící v terénu.
Odměnou vám kromě fixní mzdy budou měsíční prémie, kvartální a roční bonusy, 27 dní volna, flexibilní pracovní doba, příspěvky na stravování, Multisport kartu, a hlavně skvělý tým lidí. Smlouva na HPP. Nástup možný ihned nebo dohodou.
máte zkušenosti s péčí o zákazníky a se zpracováním objednávek
zvládnete alespoň písemně komunikovat se zahraničními dodavateli
ovládáte Microsoft Office Excel, Word a Powerpoint
ideálně máte vozidlo, se kterým můžete dojíždět do našich kanceláří (MHD spoje u nás bohužel nejsou optimální)
Nabízíme
fixní mzdové ohodnocení dle vašich zkušenostíměsíční prémie
kvartální bonusy
roční bonusy
25 dní dovolené
2 sick days
flexibilní pracovní doba
příspěvek na stravování 200 Kč denně
příspěvek na Multisport kartu
plně hrazené jazykové kurzy v pracovní době
každý týden firemní snídaně
kanceláře v moderní administrativní budově u Říčan
velmi přátelská a uvolněná atmosféra na pracovišti
důkladné zaškolení – u nás nebudete vhozeni do vody
firemní společenské akce a teambuildingy
nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
smlouva na HPP
nástup možný ihned či dohodou
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
pečovat o naše klíčové tuzemské zákazníky, vyřizovat jejich požadavky a rozšiřovat s nimi spolupráciřešit se zákazníky jejich objednávky
zadávat objednávky do interního systému a do výroby
jednat se zahraničními dodavateli
připravovat dokumenty pro zákazníky (kalkulace, prezentace, cenové nabídky a jednoduché smlouvy)
zpracovávat přijaté i vydané faktury a připravovat podklady k nim
sledovat zásoby na skladech
úzce spolupracovat s obchodníkem v terénu
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Andrea Bolvanová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství