Správce budov / Facility Manager - mzda 50 000 - 54 000 Kč m/ž BONAVITA - Kunice-Vidovice
Volná místa ekonomie/ekonomika BONAVITA - Kunice-Vidovice
Plat: 50000 - 54000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: BONAVITA - Kunice-Vidovice, Středočeský
Vloženo před 5 dny
Lokalita pracoviště: BONAVITA - Kunice-Vidovice, Středočeský
Vloženo před 5 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Co od Vás očekáváme?• SŠ/VŠ vzdělání (technického, ekonomického nebo právního zaměření - výhodou)
• odborné znalosti a dovednosti v oblasti správy budov, údržby a technických záležitostí
• komplexní a tvůrčí přístup k řešení problémů
• komunikativnost a samostatnost
• právní a ekonomické povědomí v oblasti správy budov a provozních nákladů
• počítačová způsobilost (MS Office, správa dat)
• zodpovědnost a organizační schopnosti pro řízení rozpočtů a plánů oprav
Nabízíme
• zajímavou a odpovědnou práci v dynamickém týmu• možnost ovlivnit rozvoj a údržbu našich objektů
• zázemí stabilní společnosti, která dbá na své zaměstnance
• motivující mzdové ohodnocení a zaměstnanecké výhody
Mzdové ohodnocení: 50 000 - 54 000 Kč/měsíc (dle zkušeností a praxe)
Místo práce: Kunice - Vidovice
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na emailovou adresu: pprochazka@bonavita.cz, hladikova@bonavita.cz.
Náplň práce
BONAVITA, spol. s.r.o. - přední český výrobce snídaňových cereálií a racionální výživy.Více informací o společnosti naleznete na www.bonavita.cz.
Co bude Vaší hlavní náplní práce?
• správa budov a dalších zpevněných i nezpevněných ploch areálu
• plánování, organizování a koordinace činností spojených s údržbou a opravami budov
• organizace a koordinace úklidu ve všech budovách a prostorách společnosti
• příprava plánu údržby a oprav svěřených objektů a budov
• kontrola práce údržbářů, techniků a úklidu v souvislosti s jejich úkoly (spolupráce s technickým ředitelem)
• organizace a zajištění plnění bezpečnostních, hygienických, legislativních a požárních požadavků v objektech a areálu
• spolupráce při výstavbě nových budov (snížení provozních nákladů – např. čistička odpadních vod, parkoviště)
• správa stavební dokumentace jednotlivých budov pro okamžité použití v případě havárií (včetně rozvodů elektrických, plynových, vodovodních a datových)
• správa inventarizačních seznamů vybavení kanceláří, kuchyněk a dalších provozů (jídelna)
• zajištění pohodlí a komfortu pracovníků ve společnosti, sbírání podnětů a jejich předkládání nadřízeným
Co budete rozhodovat a podepisovat?
• plán oprav a údržby jednotlivých budov a předkládání rozpočtů
• plán oprav zpevněných a nezpevněných ploch areálu a předkládání rozpočtů
• inventarizační dokumentaci staveb a vybavení
• faktury za údržbu, opravy budov a areálových sítí
• faktury za revize požárních, bezpečnostních a elektrických zařízení budov
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství