Vedoucí oddělení silničního hospodářství na odboru výstavby a životního prostředí Hlučín

Volná místa Hlučín Volná místa Hlučín

Inzerát z úřadu práce (30400620718)
Plat: 25280 - 37170 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Mírové náměstí, Hlučín, Moravskoslezský
Aktualizováno před 18 dny

Společnost Město Hlučín hledá vhodného kandidáta na pozici Vedoucí oddělení silničního hospodářství na odboru výstavby a životního prostředí.

Popis pracovní pozice

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění.(státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku
18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).

Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned.

Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Požadovaná kvalifikace: dle §30a) Zákona č. 283/2021
- autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, apod.
- vysokoškolské vzdělání v oboru pozemní stavby, dopravní stavby apod.,
- vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo,
- vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví,
- střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví.

Jiné požadavky:
- vysoké pracovní nasazení,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- zvládání zátěžových situací,
- velmi dobrá znalost práce na PC,
- schopnost a ochota učit se novým věcem,
- praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
- schopnost vedení zaměstnanců,
- řidičský průkaz skupiny "B" výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.

Nabízíme tyto benefity:
- nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
- 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
- příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
- peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
- různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
- čtvrtletní odměny,
- perspektiva stabilního zaměstnání,
- prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
- vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Požadované doklady:
- Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání.

Na obálku uveďte "NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ" a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.

1. Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 19.12.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena),
2. v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 19.12.2024 do 8:00 hod.
3. Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.

Výběrové řízení se bude konat dne 20.12.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy "C" MěÚ Hlučín, 2.poschodí.

Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky nebo emailem.

Podrobnosti na webových stránkách města Hlučína: https://www.hlucin.cz


Našli jsme podobné nabídky práce

Vedoucí úseku kontroly kvality - volné víkendy

Požadujeme Schopnost vést tým zaměstnanců Zkušenost z pozice kontroly kvality Samostatnost, zodpovědnost a organizační schopnosti Ochota pracovat ve třísměnném provozu Nabízíme Nástupní mzda 30 000 Kč Navýšení mzdy na 33 000 Kč od 1. 1....
Aktualizováno před 3 dny

30000 - 33000 Kč za měsíc

Bezpečnostní pracovník/ce z řad OZP - Opava

Požadujeme Čistý rejstřík trestů, certifikace (možno dodělat) Náplň práce Pochůzková činnost, sledování kamerového systému, zápis vozidel, kontrola zaměstnanců
Aktualizováno před měsícem

130 Kč za hodinu

Obchodně technický poradce až 70.000 Kč

Požadujeme - výborné komunikační schopnosti - mít obchodní myšlení - chuť prosadit se v kolektivu - touha po úspěchu - pozitivní myšlení - samostatnost - ochota učit se novým věcem - vlastní osobní automobil - živnostenský list Nabízíme...
Aktualizováno před 4 dny

Bruntál, Šumperk, Jeseník
provize až 70.000.kč + náhrada za automobil

Elektrotechnik pro chladící boxy - MS Kraj - 50.000,-

Požadujeme SŠ nebo vyučení v elektro oboru Řidičský průkaz skupiny B Platnou vyhlášku č.50/78 Sb. §6 - bez vyhlášky ani ránu Certifikace na F-plyny - firma nabízí možnost dodělat v rámci spolupráce Zkušenosti s diagnostikou a opravami...
Aktualizováno před 3 měsíci

Orienta Czech Ostrava
Opava
45000 - 60000 Kč za měsíc

Svářeč

Požadujeme • SOU – vyučen v oboru zámečník výhodou • výbornou znalost čtení technické dokumentace podmínkou • základní kurz svařování ZK 135 podmínkou • platný certifikát EN ISO 9606-1 135, dle dohody můžeme zajistit • prokazatelné praktické...
Aktualizováno dnes

Opava

Hledáme skladníky a operátory výroby v mrazírnách Opava

Požadujeme • ochota pracovat na třísměnný provoz • spolehlivost Nabízíme • Mzdu 23500 – 30 000 Kč • Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr • Odměny až 2000 Kč • Noční příplatek 12,50Kč/hod • Odpolední příplatek 10,50Kč/hod • Příplatky...
Aktualizováno před 6 dny

23500 - 30000 Kč za měsíc


Město Hlučín

Kontaktní osoba:
Dagmar Suchánková   595 020 223