Asistent/ka generálního ředitele Vysoké Mýto

Volná místa Vysoké Mýto Volná místa administrativa Vysoké Mýto

Lokalita pracoviště: Vysoké Mýto, Pardubický
Vloženo před 12 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• SŠ vzdělání ekonomického směru
• Pracovní zkušenosti jako asistent generálního ředitele
• Odborná znalost písemné i verbální komunikace v českém a anglickém jazyce – C1
• Silné organizační schopnosti
• Velmi silné mezilidské dovednosti a schopnost budovat vztahy s obchodními partnery
• Prokázané proaktivní přístupy k řešení problémů se silnou rozhodovací schopností
• Emocionální vyspělost a prokázaná schopnost zacházet s důvěrnými informacemi diskrétně, být přizpůsobivý různým konkurenčním požadavkům
• Znalost práce s Microsoft Office (Outlook, Word, Excel a Power Point), Adobe Acrobat a webových platforem sociálních médií

Nabízíme

• Zázemí silné mezinárodní společnosti se zajištěným zdrojem zakázek
• Dovolenou 5 týdnů
• Roční odměny
• Odměny za inovaci
• Možnost závodního stravování a příspěvek na stravování
• Notebook, mobilní telefon, služební vozidlo
• Pro příznivce létání možnost získání pilotního průkazu a pilotům letadlo k pronájmu na víkend třeba k moři
• Vzdělávací kurzy, školení
• Firemní akce, vyhlídkové lety pro rodinné příslušníky

Náplň práce

• Spravování agendy generálního ředitele společnosti: správa kalendáře schůzek, výdaje, tvorba a příprava e-mailů a prezentací.
• Zajišťování letenek, itineráře a agend; a sestavování dokumentů pro schůzky a návštěvy zákazníků, dealerů a pilotů souvisejících s cestováním.
• Plánování, koordinace a dodržování harmonogramu generálního ředitele.
• Organizace itineráře v zasedací místnosti.
• Komunikace přímo a jménem generálního ředitele o záležitostech souvisejících s programovými iniciativami generálního ředitele.
• Komunikaci mezi kanceláří generálního ředitele a všemi odděleními.
• Úzce a efektivně spolupracovat s generálním ředitelem, aby jej dobře informoval o nadcházejících závazcích a povinnostech a náležitě navazoval.
• Zpracovávání osobní korespondence a dalších úkolů, které usnadňují generálnímu řediteli schopnost efektivně vést společnost.
• Dohlížení na údržbu kanceláře a kuchyňských prostor generálního ředitele.
• Spravování právních dokumentů včetně smluv s pojišťovnami.


CRI ameba.eu, s.r.o.

Počernická 699/62, Malešice
Praha 10
Česká republika

Kontaktní osoba:
Eva Uchytilová   +420 601 166 171