Asistent/ka generálního ředitele Vysoké Mýto
Volná místa Vysoké Mýto Volná místa administrativa Vysoké Mýto
Lokalita pracoviště:
Vysoké Mýto,
Pardubický
Vloženo před 12 dny
Vloženo před 12 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• SŠ vzdělání ekonomického směru• Pracovní zkušenosti jako asistent generálního ředitele
• Odborná znalost písemné i verbální komunikace v českém a anglickém jazyce – C1
• Silné organizační schopnosti
• Velmi silné mezilidské dovednosti a schopnost budovat vztahy s obchodními partnery
• Prokázané proaktivní přístupy k řešení problémů se silnou rozhodovací schopností
• Emocionální vyspělost a prokázaná schopnost zacházet s důvěrnými informacemi diskrétně, být přizpůsobivý různým konkurenčním požadavkům
• Znalost práce s Microsoft Office (Outlook, Word, Excel a Power Point), Adobe Acrobat a webových platforem sociálních médií
Nabízíme
• Zázemí silné mezinárodní společnosti se zajištěným zdrojem zakázek• Dovolenou 5 týdnů
• Roční odměny
• Odměny za inovaci
• Možnost závodního stravování a příspěvek na stravování
• Notebook, mobilní telefon, služební vozidlo
• Pro příznivce létání možnost získání pilotního průkazu a pilotům letadlo k pronájmu na víkend třeba k moři
• Vzdělávací kurzy, školení
• Firemní akce, vyhlídkové lety pro rodinné příslušníky
Náplň práce
• Spravování agendy generálního ředitele společnosti: správa kalendáře schůzek, výdaje, tvorba a příprava e-mailů a prezentací.• Zajišťování letenek, itineráře a agend; a sestavování dokumentů pro schůzky a návštěvy zákazníků, dealerů a pilotů souvisejících s cestováním.
• Plánování, koordinace a dodržování harmonogramu generálního ředitele.
• Organizace itineráře v zasedací místnosti.
• Komunikace přímo a jménem generálního ředitele o záležitostech souvisejících s programovými iniciativami generálního ředitele.
• Komunikaci mezi kanceláří generálního ředitele a všemi odděleními.
• Úzce a efektivně spolupracovat s generálním ředitelem, aby jej dobře informoval o nadcházejících závazcích a povinnostech a náležitě navazoval.
• Zpracovávání osobní korespondence a dalších úkolů, které usnadňují generálnímu řediteli schopnost efektivně vést společnost.
• Dohlížení na údržbu kanceláře a kuchyňských prostor generálního ředitele.
• Spravování právních dokumentů včetně smluv s pojišťovnami.
CRI ameba.eu, s.r.o.
Počernická 699/62, MalešicePraha 10
Česká republika
Kontaktní osoba:
Eva Uchytilová
+420 601 166 171
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství