Office manager/ka (až 45.000 Kč) #2423 Brno

Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno

Plat: 40000 - 45000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Vloženo včera

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• Perfektní organizační schopnosti – Umíš si udělat pořádek v záležitostech a zvládáš různé úkoly najednou
• Samostatnost a iniciativa – Rádi bychom někoho, kdo přichází s vlastními nápady, zjednodušuje věci a nebojí se přijmout odpovědnost
• Komunikační dovednosti – Dokážeš jasně a srozumitelně komunikovat a vyřešit i náročné situace s klidem a profesionalitou
• Diskrétnost a loajalitu – Umíš se chovat s ohledem na citlivé informace a vždy jednáš ve prospěch týmu
• Práce s PC a moderními aplikacemi: MS Excel, PowerPoint, a pokud používáš AI, je to velké plus

Nabízíme

• Moderní kanceláře v designovém centru Kaštanová v Brně
• Růst spolu s námi – jak se budeš rozvíjet ty, bude růst i naše firma
• Fajn partu lidí, kteří se navzájem znají a podporují
• Skvělý balíček benefitů – 20 dní dovolené, stravenky, penzijní připojištění, 2 sick days, Cafeteria, jazykové kurzy.
Zní to jako příležitost pro tebe?
Pošli nám svůj životopis a pár vět o tom, proč právě ty jsi ten správný člověk pro tuto roli. Pojď s námi tvořit tým, který drží šéfa vždy v nejlepší kondici!

Náplň práce

• Zajistíš hladký průběh schůzek, meetingů a projektů – prostě všeho důležitého
• Budeš tváří firmy – v kontaktu s týmem QPAG, partnery i klienty. Vždy profesionálně, vždy s úsměvem
• Předvídáš potřeby a řešíš úkoly dřív, než si o ně někdo řekne
• Pomůžeš vedení firmy mít vše pod kontrolou a být o krok napřed
• Administrativa, objednávání potřeb, organizace akcí, správa firemní pošty – zkrátka vše, co dělá z kanceláře příjemné místo k práci



Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Křenová 69A
Brno
Česká republika

Kontaktní osoba:
Dominika Jechová