Investiční referent oddělení investic Praha
Volná místa Praha Volná místa PrahaPlat: 29280 - 40170 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Hradební, Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před rokem
Společnost Ministerstvo obrany hledá vhodného kandidáta na pozici Investiční referent oddělení investic.
Popis pracovní pozice
Požadujeme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání ve stavebním studijním oboru;
- samostatnost, pečlivost, spolehlivost;
- znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek;
- znalost zákona o registru smluv;
- trestní bezúhonnost;
- zdravotní způsobilost;
- schopnost rychlého a věcného rozhodování;
- flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání;
- řidičské oprávnění sk. "B" výhodou.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou s možností následné změny na dobu neurčitou;
- platová třída 11;
- místo výkonu práce Hradební 772/12, 110 00 Praha 1;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- vzdělávací kurzy a školení;
- příspěvky FKSP;
- pružnou pracovní dobu;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosavadní praxe a následném vytvoření
zápočtu praxe.
Popis pracovních činností:
- koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů a zpracovávání odborných technických posudků, organizace vypořádání majetkoprávních vztahů;
- zajišťuje a zodpovídá za přípravu a realizaci přidělených stavebních akcí zařazených do programového financování resortu MO (dále jen stavebních investičních akcí), včetně návrhů způsobů financování, projektové přípravy, návrhů řešení majetkoprávních vztahů a technicko - ekonomických požadavků, zpracovávání propočtů a plánů nákladů na přípravné průzkumné, projektové a realizační práce, výběr a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků stavby, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace dozorování průběhu realizace těchto akcí, přebírání prací, zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace, a to vše ve smyslu platných právních předpisů, technických norem a interních předpisů MO v rozsahu působnosti AHNM, zejména podmínek daných řídící dokumentací jednotlivých akcí;
- vede veškerou s tím spojenou agendu;
- zodpovídá za technicko - ekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny;
- zodpovídá za výkon technického dozoru investora (objednatele) u přidělených stavebních investičních akcí;
- komplexně řídí proces vstupní, mezioperační a výstupní kontroly objednatele na stavebně a technologicky nejnáročnějších akcích, zajišťuje koordinaci zhotovitelů a jiných účastníků těchto akcí;
- komplexně zajišťuje, organizuje a zodpovídá za kontroly technických parametrů nejnáročnějších stavebních (technologických) akcí programového financování (příp. i akcí oprav a údržby stavebních objektů a technologických zařízení) a zodpovídá za kontrolu provedení stavebních a montážních prací - staveb v souladu s legislativou a projektovou dokumentací;
- samostatně provádí analýzu postupu prací zhotovitelů a dodržování ustanovení uzavřených smluv včetně návrhů na opatření při jejich neplnění;
- zodpovídá za finanční a věcnou správnost daňových dokladů - faktur předkládaných zhotoviteli, zajišťuje průběžnou kontrolu čerpání finančních prostředků;
- připravuje podklady, zpracovává stanoviska a spolupracuje při projednávání návrhů smluv a jejich dodatků v oblasti přípravy a realizace stavebních akcí;
- zodpovídá za optimální využití přidělených finančních prostředků vč. vedení nezbytné finanční agendy a provádění ekonomických rozborů;
- zpracovává podklady pro zaúčtování dokončených stavebních akcí;
- zpracovává podklady pro zadávání administrativních údajů v systému FIS - GINIS;
- zabezpečuje přípravu a účastní se přejímek a kolaudačních řízení vč. předání staveb (technologických zařízení) do užívání, v případě určení vykonává funkci předsedy přejímací komise nebo reklamačního řízení;
- podílí se na přípravě zadávacích podmínek pro výběrová řízení v
Našli jsme podobné nabídky práce
Referent majetkové správy dálnice D3 (55-2024)
Požadujeme Pracoviště-lokalita
Správa dálnic, oddělení majetkové správy dálnic Čechy, Práčská 3338/3, Praha 10
Co u nás budete dělat?
Do oddělení majetkové správy dálnic Čechy hledáme kolegu/kolegyni, majetkového správce dálnice D3, který...
Aktualizováno před 6 dny
Psycholog VV a ÚpVZD Praha Pankrác
Požadujeme Psycholog – oddělení výkonu trestu - Vazební věznice a ústav pro výkon zabezpečovací detence Praha Pankrác.
Požadujeme: VŠ – vzdělání v magisterském studijním programu v oboru jednooborové psychologie - podmínkou.
Praxe 3 roky vítána...
Aktualizováno před 3 dny
Rozpočtář/ka - elektro
Požadujeme Náplň práce:
• zpracování rozpočtů, oceňování staveb v oblasti TELCO, NN, VO
• kalkulace nabídek
• nákladové kalkulace a ekonomika staveb
• technologické postupy, KZP
• příprava staveb, zakázek a soutěží
• správa ceníkových a...
Aktualizováno dnes
Řezník/ce podpůrného týmu
Požadujeme Požadujeme:
• Ochotu cestovat a pracovat v rámci našich prodejen po celé ČR na ranní směnu
• Odborné vyučení v oboru řezník-uzenář - výhodou
• Praxi s bouráním a opracováním masa - podmínkou
• Dobré komunikační dovednosti, příjemné...
Aktualizováno před 12 dny
Příslušník JS - VV Praha Ruzyně - s náborovým příspěvkem
Požadujeme občan České republiky starší 18 let
minimálně střední vzdělání zakončené výučním listem
trestní bezúhonnost
zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost k výkonu služby
životopis Nabízíme 6 týdnů dovolené
délka služby: 37,5 hod....
Aktualizováno dnes
Strážný - VV Praha Ruzyně - s náborovým příspěvkem 150 000Kč
Požadujeme občan České republiky starší 18 let
minimálně střední vzdělání s výučním listem
trestní bezúhonnost
zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost k výkonu služby
životopis Nabízíme 6 týdnů dovolené
délka služby: 37,5 hod. týdně ...
Aktualizováno před 3 dny
Ministerstvo obrany
Kontaktní osoba:
Petra Dvořáková
Po - Pá, 7:00 - 15:00 hod; 973206240, 702000706
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství