Asistenční koordinátor senior Praha
Volná místa Praha Volná místa PrahaPlat: od 40000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Křižíkova, Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 6 měsíci
Společnost Euro-Center Prague, s.r.o. hledá vhodného kandidáta na pozici Asistenční koordinátor senior.
Popis pracovní pozice
Fisherová Jitka, tel.: HR.Prague@euro-center.com
Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavním úkolem asistenčního koordinátora senior je pomáhat pojištěncům během aktivního případu a koordinovat činnost se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli s cílem dosáhnout co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů.
Zvyšuje efektivitu v rámci oddělení díky svým rozsáhlým zkušenostem v oblasti asistence a tím, že je vzorem pro tým ve všech aspektech práce.
Hlavní odpovědnosti:
- Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli lékařských a technických služeb, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center.
- Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další).
- V případě potřeby evidovat a upravovat rezervy na požadované služby až do výše schváleného finančního limitu.
- Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
- Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center.
- Mít dobrou znalost všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ.
- Být schopen porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích adekvátní pro probíhající případ.
- Být schopen identifikovat případy možného podvodu, případy s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího týmu / nadřízeného / manažera AC.
- Dodržovat pokyny zákazníků a dohody o úrovni služeb (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR.
- Umět adekvátně reagovat na ústní a písemné stížnosti. Upozorňovat vedení AC na všechny potenciální závažné stížnosti.
- V případě potřeby asistovat ostatním členům týmu při telefonických hovorech, e-mailech a řešení případů vyžadujících specifické jazykové znalosti.
- Pracovat v úzké koordinaci se svými nadřízenými kolegy (vedoucími týmů).
- Především zodpovídat za vyřizování a reakce na jakýkoli typ složitého spisu, lékařskou evakuaci a jakýkoli druh obtížné přepravy.
- Prioritní rozdělování práce, organizace a koordinace práce týmu a pomoc a podpora tomu, kdo ji může potřebovat, řešení dotazů a pochybností v nepřítomnosti vedoucího týmu nebo nadřízeného.
- Působení jako interní odborník asistenčního centra pro určené zákazníky.
- Upozorňovat vedoucího týmu/vedoucího směny/dozorce/ACM na jakoukoli událost nebo relevantní informaci, která by mohla vyvolat případné zpoždění nebo nějakou reklamaci.
- Pomáhat a podporovat nové zaměstnance během jejich adaptačního období.
- V případě potřeby se účastnit schůzek se zákazníky a orientačních schůzek.
- Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenční centrály.
Požadavky:
" Ruština na úrovni rodilého mluvčího anebo pokročilá (úroveň C2)
" Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk
" Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu - minimálně 2 roky
" Empatie vůči zákazníkům
" Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management
" Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích
" Schopnost analyzovat situaci a najít řešení
" Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla
" Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE po zkušební době
" Požadovaný nástup: ihned nebo dle dohody
" Důležité: Pracovní povolení a povolení k pobytu v ČR
Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní
Našli jsme podobné nabídky práce
Kuchař/Zástupce šéfkuchaře - ranní směny volné víkendy (Karlín)
Požadujeme Rosteme a chystáme se na velké věci. U nás najdou příležitost osobnosti se zájmem o poctivou gastronomii.
Naše dlouhodobá vize gastronomie je spokojenost a radost z řemesla profesionálně a za jasných podmínek. Nabízíme Jsme vždy...
Aktualizováno před 3 dny
Pokladní ve firemní restauraci Praha západ
Požadujeme Jak si vás představujeme?
Moc rádi vás vše zaučíme, zkušenost s prací na pokladně je výhodou, ale není podmínkou.
U nás najdou příležitost lidé zodpovědní, pečliví a profesionální.
Podmínkou je váš úsměv na tváři a výhodou je chuť...
Aktualizováno před 9 dny
Technický pracovník, admin.finan.plánu oprav dálnic (47-2024)
Požadujeme VŠ vzdělání ekonomického směru
Základní orientaci v technické oblasti dopravních staveb
Pozice je vhodná pro absolventy.
Trestní bezúhonnost.
Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič).
Samostatnost, pečlivost, ochota doplňovat své...
Aktualizováno před 6 dny
Projektant / ka, pozemní stavby, AutoCAD, Praha.
Požadujeme Pro svého zákazníka, menší projektovou kancelář / cca 20 kolegů a kolegyň /, hledám vhodného kandidáta na pozici:
Projektant / Projektantka v AutoCAD, Praha.
Menší projekční společnost. Prostředí víc než nadstandardní shody,...
Aktualizováno před 15 dny
Svářeč CO2
Požadujeme - zkoušky CO2
- praxi na materiálech tl. nad 5mm
- znalost čtení výkresové dokumentace
- praxe ve strojírenství Nabízíme - motivující platové ohodnocení
- zázemí silného mezinárodního koncernu
- příspěvek na stravování
- roční...
Aktualizováno před 10 dny
Kontrolor ve výrobě
Požadujeme - praxe v oboru strojírenství - výhodou
- znalost čtení výkresové dokumentace
- ukončené SŠ vzdělání - strojírenství
- znalost nedestruktivních zkoušek UT nebo MT - výhodou Nabízíme - motivující platové ohodnocení
- příspěvek na...
Aktualizováno před 7 dny
Euro-Center Prague, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Jitka Fisherová
HR.Prague@euro-center.com
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství