Asistentka zákaznického servisu Liberec

Volná místa Liberec Volná místa administrativa Liberec

Lokalita pracoviště: Liberec, Liberecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Střední škola s maturitou
* Min. 2 roky zkušeností v oblasti zákaznického servisu nebo podobných služeb
* Schopnost rychle se seznámit s ERP systémy
* Velmi dobrá znalost MS Office a ERP systémů
* Angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni

Nabízíme

* Nápoje zdarma: káva, minerální voda
* Donáška jídla na pracoviště
* Pracovní kolo pro aktivní chvíle
* Bonusy k narozeninám a výročí
* Prázdninové a vánoční bonusy
* Bonus za docházku (nákupní karta EdenRed)
* Možnost dalšího vzdělávání a angličtina během pracovní doby

Pokud máte zájem o tuto pozici a chcete se stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis. 

Těšíme se na vaši přihlášku!

Náplň práce

Společnost, která se od svého vzniku neustále rozrůstá na dynamickém a nestabilním trhu, hledá do svého týmu asistenta pro zákaznický servisa řízení objednávek. Pokud máte zájem o rozmanitou a perspektivní práci v oblasti zákaznického servisu, připojte se k nám na pobočku v Olbersdorfu u Žitavy.
* Evidence prodejních objednávek v ERP systému
* Koordinace objednávek a dodacích lhůt
* Příprava a kontrola expedice zboží
* Zpracování požadavků zákazníků ve spolupráci s výzkumem, vývojem a výrobou
* Tvorba reportů a kalkulací pro zákaznický servis
* Kontrola objednávek náhradních dílů a prodeje surových dílů
* Podpora při řízení stížností zákazníků
* Vytváření a potvrzování prodejních objednávek, tvorba faktur
* Komunikace s regionálními manažery o dodacích lhůtách a výrobních zpožděních
* Zajištění spolupráce mezi odděleními (expedice, plánování, výroba)
* Objednávání kancelářských potřeb, kávy, uniforem a sledování úklidu ve firmě


Hofmann Wizard s.r.o. Import

Kontaktní osoba:
Lucie Novotná