Customer Order Processing Manager - výrobní firma Hodonín
Volná místa Hodonín Volná místa administrativa Hodonín
Lokalita pracoviště:
Hodonín,
Jihomoravský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Hledáme zkušeného a dynamického manažera, který bude zodpovědný za zpracování objednávek od zákazníků (distributorů, velkoobchodu, obchodních řetězců apod.) a jejich převedení do systému supply chainu v několika zemích střední Evropy. Tato klíčová pozice vyžaduje přirozený leadership, strategické myšlení a schopnost efektivně koordinovat činnost mezi různými odděleními a zeměmi.vysokoškolské vzdělání
zkušenost s vedením mezinárodního týmu a zaváděním moderních technologií
výborné komunikační a interpersonální vztahy se schopností empatického přístupu.
schopnost multitaskingu, stanovení priorit a efektivního řešení problémů
schopnost analyzovat data a vytvářet reporty s doporučeními
zkušenosti s change managementem a projektovým managementem
znalost Excelu na pokročilé úrovni; a znalost pokročilých nástrojů pro finanční analýzu
velmi dobrá aktivní znalost anglického jazyka
Nabízíme
Atraktivní mzdové ohodnocení a motivující bonusový systémMožnost uplatnění zkušeností v rámci významné mezinárodní společnosti
Profesní výzvu, budete budovat novou strukturu finančního oddělení a zavádět nové procesy
Inspirující pracovní prostředí v mezinárodním týmu
Širokou škálu benefitů
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Klíčové odpovědnosti:zpracování a řízení realizace objednávek od zákazníků (distributoři, velkoobchody, retail apod.)
transformace objednávek do procesu supply chainu (včetně propojení s plánováním výroby) a zajištění jejich včasného a efektivního provedení
koordinace mezi odděleními prodeje, logistiky a výroby
optimalizace procesů a zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti
vedení a rozvoj týmu napříč čtyřmi zeměmi střední Evropy.
monitorování a analýza klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a implementace opatření pro jejich zlepšení.
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Jan Šindelář
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství