Účetní - Referent / referentka rozpočtu Praha

Volná místa Praha Volná místa bankovnictví a finanční služby Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
• Zařazení zaměstnance s dosaženým nižším vzděláním se řídí § 3 a 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dochází k odečtení části započitatelné praxe)
• spolehlivost, pečlivost a samostatnost
• znalost práce s PC
• ochotu učit se novým věcem
• výhodou praxe v rozpočtové organizaci a znalost základních předpisů upravujících rozpočtování a účetnictví

Nabízíme

• práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
• možnost dalšího vzdělávání (vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy, Institut průmyslověprávní výchovy)
• bonusy: závodní stravování, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci nebo sportovní aktivity, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok
• příjemné pracovní prostředí

Kompletní informace o nabídce pracovního místa jsou zveřejněny na stránkách:
https://upv.gov.cz/o-uradu/kariera/volna-sluzebni-pracovni-mista.

Místo práce: Praha
Termín nástupu: leden 2025 nebo dle dohody
Písemné nabídky, včetně strukturovaného životopisu, posílejte na níže uvedený kontakt:


Úřad průmyslového vlastnictví, Antonína Čermáka 2a, 160 68 Praha 6
oddělení Kancelář úřadu
e-mail: vyberovarizeni@upv.gov.cz
tel: 220 383 350

Na tuto pracovní pozici můžete reagovat pouze do 16. 12. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z ústředních orgánů státní správy České republiky a plní především funkci patentového a známkového úřadu.

Úřad průmyslového vlastnictví hledá kolegu/kolegyni do oddělení finančního na pozici Účetní (referent/ka rozpočtu).

Náplň práce na této pozici spočívá zejména v:
Činnostech zaměřených na účetnictví, platební styk a implementaci rozpočtu Úřadu. Zejména se jedná o zajištění kontroly a oběhu účetních dokladů, tj. přípravu a oběh faktur směřující k jejich proplacení, vedení elektronické knihy objednávek, smluv a zahraničních plateb, průběžné kontroly a aktualizace údajů zaznamenaných v ekonomickém informačním systému, účtování, kontrola a vedení operativní evidence k příjmovým bankovním účtům, vedení evidence, likvidace a zaúčtování tuzemských a zahraničních služebních a pracovních cest, zúčtování pokladen, včetně valutových, inventarizace v rozsahu svěřených účetních agend a komunikace s ČNB – import výpisů, export příkazů a platby.



JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
18600 Praha 3
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719