Účetní - Referent / referentka rozpočtu Praha
Volná místa Praha Volná místa bankovnictví a finanční služby Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Vloženo dnes
Vloženo dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu• Zařazení zaměstnance s dosaženým nižším vzděláním se řídí § 3 a 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dochází k odečtení části započitatelné praxe)
• spolehlivost, pečlivost a samostatnost
• znalost práce s PC
• ochotu učit se novým věcem
• výhodou praxe v rozpočtové organizaci a znalost základních předpisů upravujících rozpočtování a účetnictví
Nabízíme
• práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou• platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
• možnost dalšího vzdělávání (vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy, Institut průmyslověprávní výchovy)
• bonusy: závodní stravování, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci nebo sportovní aktivity, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok
• příjemné pracovní prostředí
Kompletní informace o nabídce pracovního místa jsou zveřejněny na stránkách:
https://upv.gov.cz/o-uradu/kariera/volna-sluzebni-pracovni-mista.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: leden 2025 nebo dle dohody
Písemné nabídky, včetně strukturovaného životopisu, posílejte na níže uvedený kontakt:
Úřad průmyslového vlastnictví, Antonína Čermáka 2a, 160 68 Praha 6
oddělení Kancelář úřadu
e-mail: vyberovarizeni@upv.gov.cz
tel: 220 383 350
Na tuto pracovní pozici můžete reagovat pouze do 16. 12. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Náplň práce
Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z ústředních orgánů státní správy České republiky a plní především funkci patentového a známkového úřadu.Úřad průmyslového vlastnictví hledá kolegu/kolegyni do oddělení finančního na pozici Účetní (referent/ka rozpočtu).
Náplň práce na této pozici spočívá zejména v:
Činnostech zaměřených na účetnictví, platební styk a implementaci rozpočtu Úřadu. Zejména se jedná o zajištění kontroly a oběhu účetních dokladů, tj. přípravu a oběh faktur směřující k jejich proplacení, vedení elektronické knihy objednávek, smluv a zahraničních plateb, průběžné kontroly a aktualizace údajů zaznamenaných v ekonomickém informačním systému, účtování, kontrola a vedení operativní evidence k příjmovým bankovním účtům, vedení evidence, likvidace a zaúčtování tuzemských a zahraničních služebních a pracovních cest, zúčtování pokladen, včetně valutových, inventarizace v rozsahu svěřených účetních agend a komunikace s ČNB – import výpisů, export příkazů a platby.
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství