Marketing & PR - Výkonná asistentka dobročinné organizace (až 90% HO)

Volná místa marketing a reklama

Hledáme kolegyni do týmu DOBROČINNÉ organizace v rámci našeho celosvětově UNIKÁTNího konceptu a nově spouštěné platformy se zaměřením na podporu a financování společensky odpovědných a charitativních účelů a projektů. Buďte "Parťačka" pro něco skutečně smysluplného a skutečně "Dobrého"… Umožnujeme až 90% HomeOffice ( ALE! Buďte z Prahy + příp. cca 50km okolo ), časový rozsah: cca 15 - 20 hod / týden ( z toho aspoň cca 8-10h týdně v době Po-Pá 9-16 )! Mějte, prosíme, češtinu slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího ! Nástup možný ihned - Možno jako brigáda, i při MD !!! Příp. i při studiu (skvělé zkušenosti a příp. i reference) Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky". Rozhodněte ale nezůstanete zcela bez odměny ! Peníze ale principiálně NEmůžou být Vaší prioritou !

Lokalita pracoviště: Hlavní město Praha
Vloženo před 2 dny

Popis pracovní pozice

Náplň práce:

Realizace marketing./komunikačních kroků + podílení na kreativní části - správa sociálních sítí, komunikace s influencery, email. a jiné kampaně, atd/atp.
koordinace jednotlivých marketingových kroků a PR s kolegy a spolupracujícími subjekty, příp. i podílení se na marketing / PR a komunikační strategii, popř. i na rozvoji jednotlivých projektů
administrativa, organizace jednání, reporting, kompletace dokumentů a komunikace i např. s právníky a účetní, komunikace s dodavateli a dalšími spolupracujícími subjekty
Podílení se na jednoduché správě webu a e-shopu, a další / jiné operativní záležitosti

Požadavky:

- Opravdu DOBRÝ lidský charakter, loajalitu, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, samostatnost – vše myšleno zcela vážně !
- Smysluplnou kreativitu, schopnost a ochotu promptně reagovat, učit se a ihned aplikovat efektivně poznatky do praxe
- alespoň mírně NADprůměrné komunikační schopnosti a dovednosti! (komunikace i s top-management firem a institucí )
- aktivní orientaci především v online marketingu a PR ve smyslu sociálních sítí, copywritingu, e-mailingu, SEO, PPC, apod.
- výhodou ( nikoli však podmínkou ! ) např. zkušenosti / znalosti tvorby nebo správy webu, e-shopu, grafiky, videí, AI, atd.
- dále jinak standardní požadavky...

Získáte:

- Práci, která má skutečný SMYSL, Prestiž a opravdovou HODNOTU!
- Po ověření funkčnosti spolupráce a při dlouhodobé spolupráci Velmi, Velmi NADstandardní ohodnocení ! (základ % + významné bonusy a další )
- flexibilní pracovní dobu po dohodě s nadřízeným, firemní telefon, ntb, a příp. mnoho dalšího
- možný kariérní růst / rozvoj a možnost být součástí celosvětově UNIKÁTNÍho konceptu !

CV zasílejte POUZE s aktual. FOTO a ideálně s doplněním v jakých hodinách Po-Pá je s Vámi nejlepší se spojit !

Budeme se těšit…

SALURA z.s.

Příčná 1892/4, Nové Město
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
HR SALURA   728699033