Nákupčí - Procurement Specialist logistika Kladno

Volná místa Kladno Volná místa nákup Kladno

Lokalita pracoviště: Kladno, Středočeský
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Náš partner je jednou z předních logistických společností se zastoupením ve třech státech střední Evropy (ČR, SR, Polsko).
Vedle komplexních logistických řešení zajišťuje také jednotlivé logistické služby, jejímiž hlavními pilíři jsou dopravní řešení, skladování, distribuční logistika, projektová logistika outsourcingová řešení a služby přidané hodnoty
Staňte se klíčovou součástí dynamického týmu a podílejte se na strategickém rozvoji nákupních procesů ve společnosti, která neustále roste a inovuje!

Předchozí zkušenosti v oblasti nákupu min. 2 roky, výhodou praxe v nákupu a plánování v logistice
Znalost práce na PC (MS Office)
AJ na pokročilé úrovni
Pečlivost, orientace na detail, spolehlivost
Dobré analytické, organizační a komunikační schopnosti
Proaktivní přístup, samostatnost a schopnost týmové práce
Řidičské oprávnění skupiny B
Min. SŠ vzdělání
Zkušenosti práce v podnikovém systému MS Dynamics 365 výhodou

Nabízíme

Stravenkový paušál 2 100 Kč čistého měsíčně (100 Kč/směnu)
5 dní dovolené nad rámec Zákoníku práce
Flexibilní pracovní dobu a po dohodě možnost občasné práce z domova
Odměnu za zlepšovací návrh až do výše 45 000 Kč
Odměnu za doporučení ve výši 15 000 Kč
Pojištění odpovědnosti za škodu hrazené zaměstnavatelem
Možnost dalšího vzdělávání
Zvýhodněné mobilní tarify pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
Pracovní doba PO - PÁ denní (8 hod) s pevným jádrem 9:00 – 14:30


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Náplň práce

Budete nepostradatelným členem oddělení podpory byznysu, které zajišťuje hladký chod naší společnosti.
Vaším úkolem bude organizace a řízení nákupu materiálů, služeb a vybavení – od administrace až po vyjednávání s dodavateli a výběrová řízení.
Každodenně budete vytvářet, kontrolovat a evidovat objednávky, přičemž budete mít plnou odpovědnost za dodržování interních pravidel i optimalizaci nákupních procesů.
Spolupráce s kolegy napříč různými odděleními a aktivní účast na projektech přinese nové výzvy a příležitosti.
Budete analyzovat nákupní případy a přinášet inovativní návrhy na zlepšení.
Podílení se na auditech nákupu a spolupráce s oddělením kvality Vám umožní být součástí neustálého rozvoje a zvyšování standardů.


ManpowerGroup s.r.o.

Na Florenci 2116/15
Praha 1
Česko

Kontaktní osoba:
Lenka Pružinová