Executive Assistant to Managing Partner Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Hledáme mimořádně ambiciózní kandidáty/ky na pozici Exekutivní asistent/ka řídícího partnera. Tato pozice je součástí vysoce výkonného týmu, který má na starost komplexní zastřešení provozu sekretariátu řídícího partnera a spolu s ním úzce spolupracuje na budování projektu.Zkušenosti na pozici osobní asistent/ka Managing Partnera nebo CEO (zkušenosti z prostředí advokacie nebo Professional Services výhodou).
Výborné organizační schopnosti a vysokou míru časové flexibility.
Odolnost vůči stresu a zvládání vysokého pracovního tempa.
Zodpovědný přístup k řešení úkolů, pečlivost a diskrétnost.
Velmi dobrou znalost práce na PC a s daty.
Komunikativnost a reprezentativní vystupování.
Plynulou znalost AJ.
Nabízíme
Mimořádně rozšířit své know-how v oblastech administrativy, profesionální komunikace, správy a rozvoje CRM, investic a komplexního poradenství pro movité klienty.Za vynikající práci nabízíme vynikající ohodnocení. Navíc poskytujeme další benefity (např. plně hrazenou Multisport kartu, sick days, 25 dní volna, vzdělávací programy a mnoho dalšího).
Možnost koinvestovat a zhodnocovat vlastní prostředky společně s partnery.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Komplexně organizačně a administrativně zajišťovat chod sekretariátu řídícího partnera a spolupracovat s nejužším týmem seniorních partnerů kanceláře.Organizační a administrativní podpora řídícího partnera.
Každodenní zapojení do komunikace a obchodní korespondence s nejdůležitějšími klienty a obchodními partnery.
Aktivní podpora řídícího partnera a dalších seniorních partnerů v oblasti nabídky právních a daňových služeb, investičních řešení, marketingu, obchodních aktivit a business developmentu.
Organizace interních schůzek a schůzek s klienty, obchodními partnery i členy vedení kanceláře.
Každodenní práce se CRM zadávání a správa dat a neustálý rozvoj tohoto systému.
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Andrea Mitisková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství