Finanční specialista Praha

Volná místa Praha Volná místa bankovnictví a finanční služby Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Baví tě práce s čísly? Jsi pečlivý/á a samostatný/á a chceš se dále rozvíjet v oblasti firemních financí? Hledáš zázemí velké a stabilní společnosti, neformální prostředí a přátelský tým, kde všichni táhnou za jeden provaz?
Do finančního oddělení advokátní kanceláře hledáme kolegyni/kolegu, který/á bude zodpovídat za agendu související s bezhotovostním platebním stykem.

Dobrou znalost práce na PC (umět vytvořit tabulku se základními výpočty v excelu, použít filtry, řazení atd; vítáme znalost účetního programu Helios)
Pečlivost, spolehlivost a samostatnost je pro tuto pozici zcela zásadní a měla by být samozřejmostí
Předchozí zkušenosti s výše uvedenou agendou vítáme, ale není to podmínka, vše potřebné tě dokážeme naučit
Alespoň středně pokročilou znalost anglického jazyka
Začátek spolupráce je možný z naší strany ihned
Práce je hodně, určitě se bude hodit schopnost dobře si práci zorganizovat a umět komunikovat s kolegy i klienty

Nabízíme

Zodpovědnou a samostatnou pozici a podporu v dalším profesním růstu a vzdělávání (včetně možnosti účastnit se pravidelně odborných i soft skills školení)
Neformální pracovní prostředí a fajn atmosféru na pracovišti – fungujeme jako jeden tým (v práci jsme ochotní si navzájem pomoci a těšíme se, že se už konečně sejdeme, třeba na náplavce, na skleničce)
Po domluvě také možnost občasné práce z domova
Stravenkový paušál, plně hrazenou Multisport kartu, 25 dní dovolené, 3 sick days ročně, roční bonus, příspěvek na životní/penzijní připojištění, on-line lékařskou poradenskou službu a mnoho dalšího
Příjemné kanceláře v centru Prahy


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Náplň práce

Zabezpečování bezhotovostního platebního styku – úhrady dodavatelských faktur a ostatních poplatků, převody mezi účty (v ČR i zahraničí)
Stahování výpisů z elektronického bankovnictví a následné importování dat do účetního systému
Párování úhrad (přijatých/odchozích) v účetním systému (Helios Inuvio)
Komunikace s bankovními poradci ohledně bankovních účtů
Příprava a import pohledávek do bankovní zástavy u vybraných bank
Vystavování daňových dokladů k platbám
Evidence a spravování advokátních úschov (nové účty pro advokátní úschovy, rušení již nepotřebných účtů a jiné související činnosti)
Součinnost při plánování Cash Flow
Zajišťování daňových domicilů (případně jiných potřebných potvrzení) na FÚ
V zástupu bude potřeba naučit se agendu ostatních kolegyň, zejména pak zapisování přijatých faktur a další drobné provozní výpomoci


ManpowerGroup s.r.o.

Na Florenci 2116/15
Praha 1
Česko

Kontaktní osoba:
Andrea Mitisková