Finanční specialista Praha
Volná místa Praha Volná místa bankovnictví a finanční služby Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Baví tě práce s čísly? Jsi pečlivý/á a samostatný/á a chceš se dále rozvíjet v oblasti firemních financí? Hledáš zázemí velké a stabilní společnosti, neformální prostředí a přátelský tým, kde všichni táhnou za jeden provaz?Do finančního oddělení advokátní kanceláře hledáme kolegyni/kolegu, který/á bude zodpovídat za agendu související s bezhotovostním platebním stykem.
Dobrou znalost práce na PC (umět vytvořit tabulku se základními výpočty v excelu, použít filtry, řazení atd; vítáme znalost účetního programu Helios)
Pečlivost, spolehlivost a samostatnost je pro tuto pozici zcela zásadní a měla by být samozřejmostí
Předchozí zkušenosti s výše uvedenou agendou vítáme, ale není to podmínka, vše potřebné tě dokážeme naučit
Alespoň středně pokročilou znalost anglického jazyka
Začátek spolupráce je možný z naší strany ihned
Práce je hodně, určitě se bude hodit schopnost dobře si práci zorganizovat a umět komunikovat s kolegy i klienty
Nabízíme
Zodpovědnou a samostatnou pozici a podporu v dalším profesním růstu a vzdělávání (včetně možnosti účastnit se pravidelně odborných i soft skills školení)Neformální pracovní prostředí a fajn atmosféru na pracovišti – fungujeme jako jeden tým (v práci jsme ochotní si navzájem pomoci a těšíme se, že se už konečně sejdeme, třeba na náplavce, na skleničce)
Po domluvě také možnost občasné práce z domova
Stravenkový paušál, plně hrazenou Multisport kartu, 25 dní dovolené, 3 sick days ročně, roční bonus, příspěvek na životní/penzijní připojištění, on-line lékařskou poradenskou službu a mnoho dalšího
Příjemné kanceláře v centru Prahy
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Zabezpečování bezhotovostního platebního styku – úhrady dodavatelských faktur a ostatních poplatků, převody mezi účty (v ČR i zahraničí)Stahování výpisů z elektronického bankovnictví a následné importování dat do účetního systému
Párování úhrad (přijatých/odchozích) v účetním systému (Helios Inuvio)
Komunikace s bankovními poradci ohledně bankovních účtů
Příprava a import pohledávek do bankovní zástavy u vybraných bank
Vystavování daňových dokladů k platbám
Evidence a spravování advokátních úschov (nové účty pro advokátní úschovy, rušení již nepotřebných účtů a jiné související činnosti)
Součinnost při plánování Cash Flow
Zajišťování daňových domicilů (případně jiných potřebných potvrzení) na FÚ
V zástupu bude potřeba naučit se agendu ostatních kolegyň, zejména pak zapisování přijatých faktur a další drobné provozní výpomoci
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Andrea Mitisková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství