Obchodní asistent / asistentka - vhodné i pro absolventy Brno-Královo Pole

Volná místa administrativa Brno-Královo Pole

Lokalita pracoviště: Brno-Královo Pole, Jihomoravský
Vloženo před 4 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření
• vhodné i pro absolventy - jakákoliv praxe v oboru vítána
• dobrá znalost práce na PC, MS Office
• mírně pokročilá znalost angličtiny podmínkou
• komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita + týmový hráč

Nabízíme

• práci na HPP, jednosměnný provoz
• příspěvek na stravováni (stravenkový paušál)
• prémie a dovolená navíc
• volné víkendy a svátky
• příjemné prostředí a kolektiv, firemní akce
• možnost profesního i mzdového růstu

Nástupní mzda v rozmezí 30 000 - 35 000 Kč/měsíc

Místo práce: Brno-Královo Pole, ul. Křižíkova 70b

Termín nástupu: dle dohody

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, napište nám na: dmensikova@tonercentrum.cz
nebo zavolejte na +420 608 708 097.

Náplň práce

TONERCENTRUM, s.r.o.

Jsme rodinná obchodní firma a už víc jak 25 let jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „pracovní náplní“ je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (a ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.

Více informací o naší společnosti naleznete na www.tonercentrum.cz

Náplň práce:
Hledáme do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici. Náplní práce je podpora obchodního/nákupního oddělení: fakturace, vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, písemná komunikace s klienty přes e-mail nebo Skype. Řešení reklamací a podpora klientů (spolupráce se servisním oddělením).



JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
18600 Praha 3
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719