Asistent/ka back office Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 3 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Co bychom u Tebe ocenili?

*Dobrou práci s počítačem (MS Office, internet, e-mail)
*Základní orientaci v administrativě, správa a třídění dokumentů
*Výborné organizační schopnosti, spolehlivost a samostatnost
*Schopnost pracovat pečlivě a efektivně s důrazem na detail
*Komunikativnost a příjemné vystupování
*Zkušenosti s podobnou pozicí výhodou


Nabízíme

Co Ti nabízíme?

*Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
*Podporu od kolegů i nadřízených
*Odpovídající finanční ohodnocení
*Pevnou pracovní dobu
*Dobrou dopravní dostupnost
*Zaměstnanecké benefity - stravenková karta s příspěvkem, sick days, příspěvek na Multisport kartu, 5 týdnů dovolené a mnohé další
*Nástup možný ihned

Pokud si myslíš, že bys k nám zapadl/a, neváhej se ozvat a pošli nám svůj životopis. Těšíme se na Tebe:-)


Náplň práce

Máš organizační schopnosti a práce s počítačem Ti nedělá problém? Jsi ve své práci pečlivý/á ? Možná hledáme právě Tebe. Náš pracovní tým bychom rádi rozšířili o šikovného/ou kolegu/yni na pozici asistenta/ky back office.

Co bude Tvojí náplní práce ?

*Administrativní podpora týmu, správa e-mailové korespondence
*Zpracování a třídění pošty, práce s datovou schránkou
*Práce s dokumenty a databázemi, příprava podkladů pro jednotlivá oddělení
*Plánování a koordinace schůzek, komunikace napříč společností a současně s obchodními partnery
*Péče o provoz kanceláří, sledování zásob a jejich doplňování (káva, kancelářské potřeby apod.)
*Zajištění organizace prostor v kancelářích a zasedacích místnostech
*Další úkoly související s každodenním chodem společnosti



Fair Credit Czech, s.r.o. - pobočka Olomouc

Kubánské náměstí 1391/11
Praha 10
Česká republika

Kontaktní osoba:
Věra Čubrová