Hlavní účetní pro daňovou a účetní společnost Olomouc
Volná místa Olomouc Volná místa ekonomie/ekonomika Olomouc
Plat: 55000 - 65000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Olomouc, Olomoucký
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Olomouc, Olomoucký
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho klienta, daňovou a účetní společnost s pobočkami Olomouc, Přerov a Kroměříž, která má více než 200 klientů, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Hlavní účetní.Vaše náplň práce:
* metodické vedení 3 účetních týmů (12 samostatných účetních)
* zpracování agendy DPH, včetně daňových přiznání a všech souvisejících reportů (kontrolního a souhrnného hlášení)
* příprava podkladů pro zpracování přiznání k DPPO (znalost základní daňové legislativy)
* zpracování měsíční a roční účetní závěrky
* účtování přijatých a vydaných faktur
* vedení a účtování pokladny a bankovních výpisů
* kontrola plateb
* účtování pravidelných položek – vyúčtování služebních cest, vyúčtování výdajů plynoucích z používání platebních karet
* účtování ostatních hospodářských nebo účetních operací (majetek, sklad, provoz)
* komunikace s úřady
* příprava podkladů pro audit
* účtování zboží, kontrola veškerých dokladů souvisejících se skladovými pohyby
* inventarizace účtů
* pravidelný měsíční reporting
* práce v systému POHODA, MONEY S3
* hledat způsoby, jak zefektivnit práci a optimalizovat procesy
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
* minimálně 5 let zkušeností na vyšší účetní pozici nebo 3 roky na pozici hlavní účetní
* znalost účetnictví a daňových zákonů
* dobrou znalost práce na PC (MS Office)
* zkušenosti se SW POHODA, MONEY S3 velkou výhodou, nikoliv podmínkou
* manažerské schopnosti, zkušenosti s řízením týmu a komunikací s daňovými poradci
* zodpovědnost, spolehlivý přístup k práci
* ochotu dojíždět do poboček Olomouc, Kroměříž, Přerov
* řidičský průkaz skupiny B – téměř každodenní použití
Nabízíme:
* zázemí stabilní, moderní poradenské skupiny s možnostmi profesního růstu
* spolupráci na HPP nebo OSVČ
* nástupní plat 55 000 – 65 000 Kč měsíčně (dle Vašich zkušeností), po kompletním zapracování možnost navýšení
* roční bonusy
* služební vozidlo i pro soukromé účely
* odborná školení hrazené společností
* příjemné prostředí v dobrém kolektivu
* 5 týdnů dovolené
* stravenky
* notebook, mobilní telefon
* flexibilní pracovní dobu
* možnost práce z domova
* kanceláře: Olomouc, Kroměříž, Přerov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství