Sekretář/ka – referent/ka podatelny (doba určitá) Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Vloženo včera
Vloženo včera
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• vzdělání střední s maturitní zkouškou• zkušenosti v oblasti administrativní podpory
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, MS Excel, internet), schopnost pracovat s elektronickou spisovou službou a aplikacemi a programy ve svěřených agendách
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
• dobré organizační schopnosti
• schopnost samostatné i týmové práce
• přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup
Výhodou
• praxe ve veřejné správě
• zkušenosti s elektronickou spisovou službou (nejlépe GINIS)
• zkušenosti s prováděním inventarizace drobného majetku
Nabízíme
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)• pracovní poměr na dobu určitou, do dobu mateřské/rodičovské dovolené
• předpokládaný nástup: únor 2025
• pružná pracovní doba
• 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• příspěvek na bydlení
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Písemné nabídky se strukturovaným profesním životopisem v českém jazyce prosím zašlete nejpozději do 22. listopadu 2024 na adresu kariera.magistrat@praha.eu. Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo na dobu určitou– sekretář/ka-referent/ka/ZDR/VM48/24/Z
Náplň práce
• zajišťování administrativních a organizačních úkonů v rámci odboru• podávání informací občanům při vyřizování jejich záležitostí
• vedení evidencí, zajišťování spisové služby a skartačního řízení
• zajišťování pokladních služeb pro potřeby odboru
• plnění úkolů hospodáře/hospodářky odboru (např. evidence docházky, zajišťování kancelářského zařízení a vybavení, inventarizace)
Hlavní město Praha - Magistrát hlavního města Prahy
11001 PrahaČeská republika
Kontaktní osoba:
Andrea Živná
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství