Konzultant ve stavebnictví - Brno
Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno
Lokalita pracoviště:
Brno,
Jihomoravský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho klienta, který poskytuje software pro české a slovenské stavební firmy, veřejné i privátní investory, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Konzultant ve stavebnictví.Mladý kolektiv v rostoucí IT firmě, která vyvíjí a dodává revoluční systém pro komplexní řízení a evidenci stavebních projektů. Vedle software společnost poskytuje také služby předním zhotovitelským subjektům v ČR (např. BES, Colas, Strabag, PORR). Mezi nabízené služby patří poradenství v oblasti smluvních podmínek (nejen FIDIC), claim managementu, přípravy a správy harmonogramů stavby, správy změn během výstavby a další.
A právě hledáme konzultanta, který pomůže s výše uvedenými činnostmi z oblasti konzultačního inženýrství. Společnost je připravena Vás maximálně podpořit při zapracování a potřebné věci naučit. Důležité je mít technické myšlení, selský rozum a chuť se učit novým věcem.
Vaše náplň práce:
* Poskytování konzultačních služeb a odborného poradenství klientům v oblasti přípravy a realizace stavebních zakázek (nejen podle smluvních podmínek FIDIC)
* Aktivní účast na plnění plánu projektu/zakázky a na jeho tvorbě
* Tvorba odborných stanovisek a jednotlivých výstupů (změny během výstavby, harmonogramy, claimy..)
* Účast na osobních jednáních výrobní povahy (kontrolní dny, koordinační jednání..)
Co očekáváme?
* SŠ/VŠ vzdělání v oboru stavebnictví nebo managementu
* Zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
* Zkušenosti s projektovým řízením
* Znalost FIDIC výhodou
* Dobré komunikační schopnosti – profesionální vystupování
* Dobrou znalost práce s MS Office
* Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
* Důslednost, preciznost, systematičnost
* Spolehlivost, loajalita
Co můžete očekávat?
* Možnost být součástí nového perspektivního odvětví stavebního trhu
* Možnost profesního růstu
* Podporu seberealizace a uplatnění znalostí
* Přátelský kolektiv, který se vídá i mimo pracovní dobu
Co nabízíme?
* 25 dní dovolené
* SickDays (5 dní)
* Home office
* Stravenkový paušál (115 Kč/den)
* Multisport karta
* Flexibilní pracovní doba, zkrácený pátek
* Firemní notebook, mobilní telefon
* Vzdělávací kurzy hrazené společností
* Prémie/Bonusy (v závislosti na odvedené práci či hospodářských výsledcích společnosti)
* Moderní pracovní prostředí – společnost má kanceláře v Praze, Brně a Liberci (po zapracování možnost pracovat full remote)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství