HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.

Vaše náplň práce:
Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:

HR administrativa

* Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů
* Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců
* Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting
* Komunikace s externími zpracovateli mezd
* Práce s interními systémy firmy

Recruitment

* Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda a efektivní předávání informací

HR marketing a aktivity pro zaměstnance

* Plánování a organizace interních HR a marketingových aktivit a správná reprezentace firmy
* Další aktivity při podpoře firemní značky v rámci interní či externí prezentace

Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí praxi v oblasti HR, příp. administrativy
* Základní přehled v zákoníku práce
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni (interní komunikace se zahraničními kolegy)
* Dobrá znalost práce s MS Office (zejména Excel na úrovni kontingenčních tabulek – reporting)
* Dobré komunikační schopnosti, vstřícné jednání a schopnost naslouchat
* Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
* Aktivní přístup k zadaným úkolům, selský rozum
* Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost určit si priority

Nabízíme:
* Práci ve stabilní společnosti, která se zasazuje za snižování emisí CO2 a redukci používání jednorázových obalů
* Podporu od zkušeného kolegy
* Práci na HPP, full-time, možnost i zkráceného úvazku (minimálně 20 hod./týden)
* Smlouvu na dobu určitou 2 roky
* Po zkušební době 12 000 Kč/rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
* Příspěvek na dopravu 2 000 Kč/měsíc + dálniční známka
* 5 týdnů dovolené
* Po zapracování možnost částečné práce z domova
* Pružnou pracovní dobu s pevnou částí 10:00 – 14:00 hod.
* Stravenky 150 Kč
* Zvýhodněné zaměstnanecké tarify od Vodafone i pro členy domácnosti
* Firemní party a akce
* Výkon práce: Praha - Prosek (zajištěné parkování)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
Česká republika

Kontaktní osoba:
personální konzultant