Asistent/ka obchodu a marketingu #2387 Vranovice

Volná místa Vranovice Volná místa administrativa Vranovice

Lokalita pracoviště: Vranovice, Jihomoravský
Vloženo před 6 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* komunikativní, příjemný na obchodní partnery v telefonické, psané i osobní rovině
* tabulka v Excelu Vás nerozhodí, stejně tak základní práce s Google Workspace
* máte dobré organizační schopnosti, jste spolehlivý a efektivní
* znalost práce v účetním programu POHODA bereme jako výhodu
* základní znalost programu CANVA je také do plusu
* ochotný učit se novým věcem
* aktivní řidič – čekají Vás cesty po okolí

Nabízíme

* odpovídající mzdové ohodnocení (nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro * Vás navrhneme individuální plán odměňování na 2 roky dopředu)
* stravenkový paušál
* firemní benefity (např. nákup nábytku se slevou, věrnostní program)
* firemní akce (např. vánoční večírek, firemní grilovačky)
* zaškolení a profesní rozvoj
* přátelský podporující kolektiv (kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle)
* zázemí stabilní rodinné firmy
* termín nástupu: dle dohody, možný ihned
* práce na HPP, plný úvazek
* pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod.
* místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice.

Náplň práce

* spoluúčast na marketingových aktivitách, vyhodnocování kampaní
* koordinace online i offline marketingu
* zpracování marketingových požadavků od vedení firmy
* pravá ruka k naší obchoďačce Lucce
* spolupráce na organizaci obchodních akcí
* administrativní práce a obchodní korespondence, zpracování měsíčních reportů


Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Křenová 69A
Brno
Česká republika

Kontaktní osoba:
Dominika Jechová