Konzultant/ Konzultantka relokačních služeb s RJ/AJ/ČJ Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Plat: 42000 - 60000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno včera
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno včera
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Splňujete naše požadavky?• Rád/ráda pracujete v kolektivu?
• Máte pozitivní vztah k lidem a novým výzvám?
• Rád/ráda komunikujete s klienty a kolegy v týmu?
• Jste rodilá/ý mluvčí ruského nebo ukrajinského jazyka?
• Máte pokročilou znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)?
• Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou?
• Zkušenosti s prací v call-centru jsou pro nás velkou výhodou.
• Zkušenosti s prací ve zdravotnictví jsou pro nás velkou výhodou.
Nabízíme
• Zaškolení zkušenými kolegy a průběžná zpětná vazba.• Příjemné a přátelské pracovní prostředí v mezinárodním týmu (o velikosti 10 osob).
• Získání zkušeností v oblasti klientského servisu.
• Spolupráce s významnými klienty z celého světa.
• Velká flexibilita, podpora individuálního přístupu a iniciativy.
• Kancelář v centru Prahy (Opletalova 55, Praha 1).
Jaké Vám můžeme nabídnout finanční ohodnocení a benefity?
• Fixní hrubý plat v rozmezí 42.000 - 60.000 Kč v závislosti na profilu a zkušenostech kandidáta.
• Motivační systém finančních bonusů (průběžná zpětná vazba a navazující finanční bonusy za každý odpracovaný měsíc).
• Multisport karta.
• 4 týdnů dovolené.
• Mobilní tarif s neomezeným voláním a daty.
• Kulturní a sportovní firemní akce a team-buildingy.
Náplň práce
• Každodenní komunikace s klienty v ruském, anglickém a českém jazyce (odbavování individuálních požadavků našich stávajících klientůosobně, po telefonu a emailu).
• Vyhledání nejvhodnějších a individuálních řešení pro naše významné klienty:
o Vyhledání nemovitostí ke krátkodobému a dlouhodobému pronájmu;
o Vyhledání školních a předškolních zařízení a registrace děti k výuce;
o Vyhledávání lékařů a zdravotnických zařízení;
o Doprovody klientů na prohlídky nemovitostí, do škol/školek a do zdravotnických zařízení;
o Zastupování klientů na úřadech (registrace vozidel, výměny řidičských oprávnění, získání parkovacích karet);
o Zajištění mezinárodních stěhovacích služeb;
o Otevírání/uzavírání bankovních účtu a jiné služby dle individuálních požadavků klientů.
CRI ameba.eu, s.r.o.
Počernická 699/62, MalešicePraha 10
Česká republika
Kontaktní osoba:
Jana Pospíšilová
+420 727 880 490
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství