Specialista na plánování dodávek Praha

Volná místa Praha Volná místa logistika a doprava Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Min. SŠ nebo VŠ ekonomického směru
* Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti plánování dodávek nebo řízení dodavatelského řetězce v mezinárodním prostředí, ideálně v CPG/FMCG.
* Výborný týmový hráč s rozvinutými komunikačními dovednostmi.
* Znalost MS Office, zejména Excel a PowerPoint, zkušenosti se SAP ERP; znalost Power BI, SAP IBP nebo Python výhodou.
* Analytické schopnosti a nadšení pro zlepšování procesů.
* Ochota cestovat až 10 % pracovní doby a zájem o působení na globální úrovni.
* Plynulá znalost angličtiny, znalost němčiny nebo jiných jazyků výhodou

Nabízíme

* Dynamické a různorodé pracovní prostředí s možností profesního růstu a osobního rozvoje.
* Přístup k široké škále online kurzů prostřednictvím vzdělávací platformy.
* Atraktivní platové ohodnocení
* Stravenky
* 30 dní dovolené
* Hybridní pracovní model s flexibilní pracovní dobou
* Kanceláře v Praze - Praha 5, Smíchov

Náplň práce

Připojte se k mezinárodně uznávané společnosti s pevným závazkem ke kvalitě a inovacím. Jako Specialista na plánování dodávek budete mít možnost pracovat v inspirujícím multikulturním prostředí a spolupracovat s mezinárodními týmy.
Pokud máte zájem pracovat ve stabilní a inovativní společnosti s celosvětovým dosahem, rádi Vás přivítáme v našem týmu.
* Zodpovědnost za kompletní proces nákupu figurek, hracích setů a komponentů, od počátečního plánování požadavků po doručení na našich globálních lokalitách (EU/US/APAC).
* Optimalizace zásob materiálů a koordinace dodavatelů podle sjednocených plánů poptávky a nabídky v úzké spolupráci s týmy zákaznického servisu, prodeje a správy objednávek.
* Podpora zkrácení dodacích lhůt, zvýšení přesnosti dodávek a snížení nákladů na logistiku; v případě potřeby analýza příčin a zavedení nápravných opatření.
* Podpora propagačních aktivit pro marketing a prodej, aktivní účast na procesu vývoje E2E.
* Klíčová role v S&OP Supplier Review: aktualizace zpráv a implementace zlepšení.
* Účast na projektech zaměřených na zvýšení efektivity výrobní a distribuční sítě ve spolupráci s oddělením strategického nákupu, logistiky a technického centra.
* Vytváření nápadů pro zjednodušení rutinních činností v oblasti plánování dodávek s cílem zvýšit efektivitu a spolehlivost.
* Vývoj a pravidelné sledování KPI reportů, analýza výkonu s relevantními týmy napříč odděleními.
* Neustálé zlepšování a hledání způsobů, jak zefektivnit procesy a ušetřit čas.


Hofmann Wizard s.r.o. Import

Kontaktní osoba:
Martina Tarabášová