Asistent / asistentka - reality Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo včera

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Min. SŠ vzdělání s maturitou, ekonomické nebo technické zaměření výhodou, nikoli podmínkou
* Zkušenosti na obdobné pozici výhodou, ale vhodné i pro šikovné absolventy
* Znalost angličtiny B2 - komunikativní úroveň
* Výborné organizační schopnosti a smysl pro zodpovědnost
* Znalost MS Office, zejména MS Word a Excel
* Trestní bezúhonnost
* Flexibilita a proaktivní přístup

Nabízíme

* Zázemí stabilní a úspěšné společnosti
* Práci v menším přátelském kolektivu
* Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů včetně motivačních bonusů
* Možnost osobního rozvoje a uplatnění vlastních nápadů
* Zajímavé pracovní prostředí
* Nástup možný ihned nebo dohodou

Náplň práce

Společnost je známá svou úspěšnou činností na nemovitostním trhu, spravuje vlastní komerční a průmyslové budovy, byty a nebytové prostory. Nabízí jedinečnou příležitost stát se součástí malého týmu, kde je kladen důraz na úzkou spolupráci a sdílení inovativních nápadů. Očekává se, že budete část pracovního týdne trávit v kanceláři v centru Prahy a další část v klidném prostředí Vestce u Prahy, což zajišťuje optimální kombinaci dynamického pracovního prostředí a klidného prostředí pro soustředění a kreativní procesy.


Jako Asistent/ka obchodního oddělení budete hrát klíčovou roli v podpoře obchodních aktivit tím, že budete zajišťovat administrativní zázemí pro obchodní tým a property manažery, zároveň však budete mít možnost projevit svou kreativitu a schopnost navrhovat a realizovat řešení pro efektivní podporu komerčních činností v oblasti nemovitostí. Vaše práce bude zahrnovat nejen přípravu a správu nabídek na realitních portálech, ale i tvorbu obchodních materiálů a přímou komunikaci s realitními agenty a potenciálními klienty při prohlídkách nemovitostí.


Nebudete pouze asistovat, ale budete mít příležitost se plně realizovat, díky čemuž můžete zaručit, že všechny části procesu od přípravy podkladů po marketingovou prezentaci společnosti a správu sociálních sítí budou fungovat jako na drátkách. Pokud se rádi učíte novým věcem a chcete se stát součástí zajímavých projektů, jestliže cítíte potřebu pracovat v blízkém kontaktu s kolegy a přinášet své nápady k životu, jste naše správná volba.


FreeCon s.r.o.

Dělnická 363/12
Proboštov
Česká republika

Kontaktní osoba:
Kateřina Škulaviková    +420 721 631 130