Asistent / asistentka - reality Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Vloženo včera
Vloženo včera
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* Min. SŠ vzdělání s maturitou, ekonomické nebo technické zaměření výhodou, nikoli podmínkou* Zkušenosti na obdobné pozici výhodou, ale vhodné i pro šikovné absolventy
* Znalost angličtiny B2 - komunikativní úroveň
* Výborné organizační schopnosti a smysl pro zodpovědnost
* Znalost MS Office, zejména MS Word a Excel
* Trestní bezúhonnost
* Flexibilita a proaktivní přístup
Nabízíme
* Zázemí stabilní a úspěšné společnosti* Práci v menším přátelském kolektivu
* Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů včetně motivačních bonusů
* Možnost osobního rozvoje a uplatnění vlastních nápadů
* Zajímavé pracovní prostředí
* Nástup možný ihned nebo dohodou
Náplň práce
Společnost je známá svou úspěšnou činností na nemovitostním trhu, spravuje vlastní komerční a průmyslové budovy, byty a nebytové prostory. Nabízí jedinečnou příležitost stát se součástí malého týmu, kde je kladen důraz na úzkou spolupráci a sdílení inovativních nápadů. Očekává se, že budete část pracovního týdne trávit v kanceláři v centru Prahy a další část v klidném prostředí Vestce u Prahy, což zajišťuje optimální kombinaci dynamického pracovního prostředí a klidného prostředí pro soustředění a kreativní procesy.Jako Asistent/ka obchodního oddělení budete hrát klíčovou roli v podpoře obchodních aktivit tím, že budete zajišťovat administrativní zázemí pro obchodní tým a property manažery, zároveň však budete mít možnost projevit svou kreativitu a schopnost navrhovat a realizovat řešení pro efektivní podporu komerčních činností v oblasti nemovitostí. Vaše práce bude zahrnovat nejen přípravu a správu nabídek na realitních portálech, ale i tvorbu obchodních materiálů a přímou komunikaci s realitními agenty a potenciálními klienty při prohlídkách nemovitostí.
Nebudete pouze asistovat, ale budete mít příležitost se plně realizovat, díky čemuž můžete zaručit, že všechny části procesu od přípravy podkladů po marketingovou prezentaci společnosti a správu sociálních sítí budou fungovat jako na drátkách. Pokud se rádi učíte novým věcem a chcete se stát součástí zajímavých projektů, jestliže cítíte potřebu pracovat v blízkém kontaktu s kolegy a přinášet své nápady k životu, jste naše správná volba.
FreeCon s.r.o.
Dělnická 363/12Proboštov
Česká republika
Kontaktní osoba:
Kateřina Škulaviková
+420 721 631 130
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství