Personální koordinátor/ka - pružná pracovní doba Chomutov

Volná místa Chomutov Volná místa administrativa Chomutov

Lokalita pracoviště: Chomutov, Ústecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Nemáme moc podmínek, ale bez čeho to prostě nepůjde?
* maturita
* zkušenosti v oblasti administrativy nebo v zákaznickém servisu min. 1 rok (zkušenosti přímo z oblasti HR jsou samozřejmě velkou výhodou)
* řidičský průkaz a dostatek zkušeností na výlet i mimo Chomutov
Proto, aby se z Vás mohla stát dobrý personalista je ještě potřeba:
* velmi dobré komunikační dovednosti
* odolnost vůči stresu (někdy je to hektické a musíte se umět rychle rozhodovat)
* samostatnost, jakmile se zaškolíte – jste to vy, kdo stanovuje priority dne

Nabízíme

* skvělou příležitost v oboru personalistiky
* práci v menším týmu se smyslem pro humor a rodinnou atmoškou
* flexibilní pracovní dobu
* dovolenou navíc
* příspěvek na stravování
* parkování u kanceláře
* teambuildingy, společné obědy apod.
Pokud Vás pozice zaujala asplňujete naše tři základní požadavky, zašlete nám aktuální životopis.A protože víme, že se vás přihlásí spousta, můžete přidat i originální průvodní dopisa tím zvýšit šanci, že se uvidíme na osobním pohovoru.

Náplň práce

Jsme personální agentura s rodinnou atmosférou a aktuálně k sobě hledáme posilu do týmu na pozici Personální koordinátor/ka.

Jak vypadá takový běžný den v bodech?
* nikdy ráno nevíte, co vás přesně čeká
* ráno začíná kávou, pozdravením se s kolegy a přečtením emailů
* následně si stanovíte priority podle aktuální situace
* správa inzerátů, nové reakce, obvolávání uchazečů, plánování pohovorů
* komunikace s personalisty našich zákazníků (telefonicky, emailem, osobně)
* mezitím i komunikace s uchazeči, kteří se staví osobně na naší pobočce
* výjezd do terénu služebním autem za zaměstnanci, zákazníky
* a k tomu navrch řádná porce administrativy, protože bez ní to prostě nejde


DISPONERO s.r.o. (Chomutov)

Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227