Specialista péče o zákazníky | zákaznický servis | AJ Velké Meziříčí

Volná místa Velké Meziříčí Volná místa administrativa Velké Meziříčí

Lokalita pracoviště: Velké Meziříčí, Vysočina
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- Angličtina na dobré úrovni – budeš ji používat denně, a to jak písemně, tak slovně, takže nejlépe B2
- Umění pracovat s počítačem, hlavně MS Office a především Excel, který bude tvůj věrný pomocník.
- Samostatnost a odpovědnost – budeš mít své zákazníky a jejich potřeby pod palcem.

Nabízíme

- Zkrácená pracovní doba
- 25 dní dovolené, Sick days
- Flexibilní pracovní dobu a možnost HO
- Bonusy, odměny
- Stravenky
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na penzijko

Náplň práce

Jsi komunikativní, máš rád, když věci šlapou, a rád pomáháš lidem? Do našeho týmu hledáme posilu, která se postará o to, aby naši zákazníci měli vždy vše, co potřebují, ať už jde o objednávky nebo další požadavky.

Tvým hlavním úkolem bude udržovat přehled, komunikovat se zákazníky a spolupracovat s kolegy, aby vše běželo jako po drátkách.

Co tě u nás čeká?

- Budeš mít na starosti konkrétní zákazníky, kterým pomůžeš s jejich objednávkami a potřebami.
- Postaráš se o to, aby všechny objednávky byly zpracované a doručené podle plánu.
- Čeká tě taky administrativa – vystavování dokladů, jako jsou faktury, dodací listy a celní dokumenty.
- Když bude potřeba změnit sortiment nebo doladit dodací podmínky, budeš s nimi o tom komunikovat.
- Budeš v kontaktu s ostatními odděleními, aby všechno klapalo a zákazníci dostali to, co potřebují.


Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.

Žižkova 1683/13
Jihlava
Česká republika

Kontaktní osoba:
Veronika Dobrovolná