Specialista na nákup (40-55 000 Kč) Louny

Volná místa Louny Volná místa obchod a prodej Louny

Lokalita pracoviště: Louny, Ústecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

NA VAŠÍ CESTĚ K NÁM SE VÁM BUDE HODIT:

* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
* Znalost účetnictví a daňové problematiky
* Zkušenost s projektovým řízením a technickými nákupními procesy
* Pokročilá znalost MS Office, zejména Excel
* Minimálně 2 roky zkušeností v oblasti nákupu
* Analytické myšlení a schopnost samostatného rozhodování
* Zkušenost s IS Helios nebo Power BI
* Dobrá orientace v oblasti dlouhodobého majetku
* Schopnost komunikovat anglicky

Nabízíme

Máte zkušenosti v oblasti nákupu a hledáte novou příležitost? Baví Vás projektový nákup, nebo jste profesionál/ka v operativním nákupu? Hledáme profesionála každým coulem, který naplánuje a domluví všechny nákupní procesy k dokonalosti.

Hledáme do týmu specialisty na různé pozice v oblasti nákupu. Tato nabídka je vhodná jak pro kandidáty s odbornými zkušenostmi v projektovém nákupu, tak pro ty, kteří se chtějí zaměřit na operativní nákup.

Vykročte správnou nohou na cestě za kariérou a zašlete životopis!

* Mzdové rozpětí: 45 000 – 55 000 Kč měsíčně, dle zkušeností a konkrétní pozice
* Možnost bonusů a odměn na základě výkonu a úspěšného plnění projektů
* Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí a perspektivou růstu
* Možnost kariérního postupu v oblasti nákupu a logistiky
* Firemní benefity: příspěvky na stravování, příspěvky na dopravu, možnost flexibilní pracovní doby
* Flexibilní pracovní podmínky
* Příležitost podílet se na zajímavých projektech v oblasti nákupu, s možností zapojit se do nových technologických a výrobních procesů

* Místo výkonu práce: Louny

Náplň práce

PROJEKTOVÁ CESTA
* Řízení nákupních procesů spojených s novými projekty
* Spolupráce s technickými a vývojovými týmy na implementaci nových výrobků
*Vyhledávání nových dodavatelů a hodnocení jejich kvality
* Vyjednávání smluvních podmínek a optimalizace nákupních procesů

OPERATIVNÍ CESTA
* Zajištění plynulé dodávky materiálů a komponentů pro výrobu
* Komunikace s dodavateli, kontrola plnění smluvních podmínek
* Příprava a správa objednávek, sledování skladových zásob
* Spolupráce s účetním oddělením na zpracování faktur a plateb


Advantage Consulting, s.r.o. Brno

Kontaktní osoba:
Bc. Markéta Ševčíková