Obchodně technický vedoucí Brno

Volná místa Brno Volná místa obchod a prodej Brno

Plat: 30000 - 70000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno před 7 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- Samostatnost (samozřejmě vždy ti budeme oporou, ale je potřeba, abychom tě stále nevodili za ručičku)
- Týmového ducha (například nevezmu kramle ve 3 odpoledne když všichni ještě pracují)
- Schopnost operativně reagovat na změnu situace (pokazí se stroj, nepříjde strojník, zákazník není připravený atd, cokoliv se zvrtne...), klidně i schopnost zastoupit kolegu nebo přidat ruku k dílu, aby práce byla hotová
- Schopnost logistického plánování a kombinatoriky, umění přemýšlet více kroků dopředu
- Schopnost komunikovat napříč firmou, s vedením, se zákazníkem i s kolegy (je nás tu sice asi 10, ale každý je tu osobnost a člověk by se divil, jak je komunikace složitá a důležitá)
- Odolnost vůči stresu :-D (jo, říkáme to na rovinu, stres tu občas je, na druhou stranu je ta práce tak rozmanitá, že ji nelze nemilovat)
- Časovou flexibilitu (v sezóně děláme do večera, často o víkendech a pátky jsou u nás špička)
- Ochotu učit se (například pochopit možnosti i limity našich strojů, naučit se s nimi pracovat)
- Trpělivost (jak se zaměstnanci tak se zákazníky), pozitivní a proaktivní přístup k řešení problémů, kterých je víc než dost.
- Bezúhonnost (zní to jako klišé, ale jedná se u nás o seriózní zaměstnání)
- Prokazatelnou zkušenost z oboru stavebnictví, orientace v základních pojmech ze stavebnictví, a ŘP. sk. B+E a T, případně strojnický průkaz (různé kombinace)

Nabízíme

- práci na HPP
- motivační plat dle výkonu po zaučení 30000-70000 Kč/měsíc.
- různorodou práci v Brně a okolí (někdy sedíme v kanclu, jindy jsme pořád v terénu)
- zajímavé zkušenosti z dynamicky se rozvíjející firmy
- občasnou možnost práce z domova

Náplň práce

Tvým úkolem bude zajistit, aby tu vše plynule fungovalo. Zní to dost obšírně, takže pro upřesnění se jedná o komunikaci se zákazníky, kdy je potřeba jim vysvětlit co děláme a co umíme a přizpůsobit se jejich potřebám a požadavkům. Potom je potřeba zkalkulovat nabídku a zaslat ji zákazníkovi. Po akceptaci naplánovat termín, to znamená rezervovat stroje i kapacitu strojníků. V průběhu zakázky se téměř vždy něco změní, takže je potřeba na to adekvátně a včas reagovat a zajistit, abychom zakázku včas a zdárně dokončili. Nakonec je potřeba zakázku vúčtovat a předat k fakturaci. Práce zahrnuje část administrativy, ale i možnost být téměř pořád v terénu.


GEOKEY s.r.o.

Žebětín 1081
Brno
Česká republika

Kontaktní osoba:
Kateřina Štarhová